Tak wydajnego Polarisa RZR jeszcze nie było. Oto RZR Pro R 2022

Tak wydajnego Polarisa RZR, RZR Pro R 2022

Firma Polaris zaprezentowała właśnie swoje nowe, doskonale znane światu UTV, czyli Utility Terrain Vehicle w ramach rodziny RZR Pro R 2022. To jest napędzanie wolnossącym czterocylindrowym silnikiem o pojemności 2 litra, który zapewnia 225 koni mechanicznych mocy, ale jednostka napędowa jest w tym modelu tylko wierzchołkiem góry lodowej.

Czytaj też: Gdzie to odświeżenie Volvo XC40 Recharge?

Najnowszy RZR Pro R 2022 wnosi wydajność UTV Polarisa na nowy poziom

Polaris zadbał o to, aby ulepszyć przełożenie napędu na koła (poprzez większy pasek rozrządu i sprzęgło) i tym samym na ziemię, aby zapewnić bardziej płynne i szybsze przyspieszanie. Dorzucił do tego wzmocnione jednoczęściowe podwozie ze spawaną klatą bezpieczeństwa i wymienił zawieszenie na najnowszy Dynamix DV, który dokonuje 200 odczytów na sekundę i dostosowuje swoje parametry na ich podstawie, aby RZR Pro R 2022 sprawdzał się jeszcze lepiej w terenie.

Reklama

Czytaj też: Pierwsze zdjęcia szpiegowskie Audi A3 Allroad

Wchodząc dalej w szczegóły, za hamowanie odpowiadają hydrauliczne hamulce tarczowe na czterech kołach, a dodatkowy aspekt wygody gwarantują amortyzatory wewnętrzne Fox 3.0 Live Valve X2. Nad pojazdem pieczę stanowi System Ride Command, który oferuje cztery indywidualne ustawienia podsystemów na czele ze stronieniem zawieszenia. 225-konny RZR Pro R 2022 jest dostępny w wielu wariantach, których cena zaczyna się od 31999$.