Technologia FidelityFX Super Resolution ma być „dla wszystkich” i „we wszystkim”, a integracja tego dzieła AMD w jednym z najpopularniejszych silników graficznych na świecie zdecydowanie temu pomoże. Oficjalnie bowiem silnik Unreal Engine 4 doczekał się wtyczki AMD FSR.
Dzięki AMD deweloperzy mają już dostęp do technologii FSR w Unreal Engine 4 w formie wtyczki
Czytaj też: Znamy specyfikację tanich Radeonów nowej generacji od AMD
Wtyczka FSR do Unreal Engine 4 wymaga wersji 4.271.1 silnika graficznego, a jeśli interesuje Was podobne rozwiązanie, ale dla UE5, to niestety na to musimy jeszcze poczekać. Firma jednak nie tylko ogłosiła premierę wtyczki, ale też zapewniła cenne informacje dla deweloperów, wspominając o potrzebie wyłączenia funkcji Contrast Adaptive Sharpening i opcji połączenia FSR z TAAU poprzez specjalny tryb Hybrid Upscaling.
Czytaj też: AMD szykuje tanie karty graficzne. Mowa o Radeon RX 6500 XT i RX 6400
Oprócz tego, AMD wyjaśniło w prosty i przyjemny sposób cztery dostępne ustawienia, które skalują rozdzielczość z poziomu od 50% do 77%. Wśród nich znalazł się tryb najwyższej wydajności (Performance), jak i jakości (Ultra Quality) oraz te „bardziej wyważone”, czyli Balanced (skalowanie z 59% finalnej rozdzielczości) i Quality (skalowanie z 67%). Siłę efektu upscaling można modyfikować za pomocą opcji ScreenPercentage.