Nowa łatka Battlefield 2042 oraz zapowiedź wolnego dla pracowników

battlefield 2042

DICE przedstawiło informacje dotyczące nadchodzącej aktualizacji Battlefield 2042. Twórcy zapowiedzieli również swój standardowy urlop, który wkrótce się rozpocznie. Co nowego w aktualizacji 3.1?

Aktualizacja 3.1 Battlefield 2042

Pozostali pracownicy DICE mają ciężko pracować nad tym, aby gra osiągnęła zadowalający graczy stan. Ekipa podobno wierzy, że produkcję da się naprawić i regularnie udostępnia łatki, które mają poprawić stan tytułu. Co nas czeka w dzisiejszej aktualizacji 3.1? Na liście zapowiadanych zmian znalazły się takowe pozycje:

Poprawki, zmiany i usprawnienia

Reklama

Ogólne

  • Gracze, którzy nie są liderami grupy, mogą teraz anulować oczekiwanie w kolejce.
  • Xbox – rozgrywka międzyplatformowa może być włączona/wyłączona w menu opcji na konsoli Xbox.
  • Ustawienia sortowania będą teraz prawidłowo zapamiętywane po odświeżeniu przeglądarki serwerów Battlefield Portal.
  • Naprawiono błąd powodujący, że po dołączeniu do serwera na ekranie odrodzenia czasem nie pokazywało się żadne wyposażenie, co uniemożliwiało wybór broni.
  • Wprowadzono poprawki mające zapewnić większą spójność asysty celowania podczas rozgrywki na konsolach.
  • Zmniejszono skuteczny zasięg bojowy Szarika i jego ogólną wytrzymałość.

Dźwięk

  • Wprowadzono szereg zmian w ogólnym systemie dźwięku, by poprawić wrażenia w takich obszarach jak czystość, odległość od źródła i percepcja kierunkowa.
  • Naprawiono błąd powodujący, że kroki żołnierzy nie zawsze wydawały dźwięki właściwe dla pomieszczeń.

Broń

  • Usunięto odbicie z podwieszanych wyrzutni granatów przy ostrzale na krótkim dystansie.
  • Granaty ppanc. 40 mm powodują teraz właściwe uszkodzenia pojazdów
  • Naprawiono błąd powodujący, że część broni wyświetlała nieprawidłową liczbę nabojów w niektórych magazynkach.
  • Wydłużono animację przeładowywania karabinów powtarzalnych DXR-1 i NTW-50 o 0,2 sekundy.
  • Dostosowano wartości rozproszenia w przypadku większości broni, co prowadzi do szybszego zmniejszenia rozproszenia podczas ostrzału kontrolowanego lub krótkimi seriami.
  • Dostosowano przyrost rozproszenia dla większości broni. Teraz potrzeba nieco więcej czasu, aby broń stała się drastycznie mniej precyzyjna w trybie ognia ciągłego.
  • Dostosowano wartości odrzutu, by zapobiec nadmiernym skokom odrzutu w przypadku AK24, LCMG, PKP-BP, SFAR-M GL i PP-29.
  • Poprawiono celność ognia niecelowanego we wszystkich SMG, aby bardziej odróżniały się od innych rodzajów broni automatycznej.
  • Zmniejszono rozproszenie i odrzut LMG, by poprawić skuteczność w trybie ognia ciągłego.
  • Wprowadzono dodatkowe usprawnienia kontroli odrzutu w przypadku wszystkich broni, w szczególności broni automatycznych.
  • Zwiększono obrażenia i ich spójność na krótkim dystansie w przypadku MCS-880 przy użyciu pocisków śrutowych lub strzałek.
  • Naprawiono błąd powodujący, że pociski były wystrzeliwane poniżej celu gracza w przypadku SFAR-M GL i K30.

Pojazdy

  • Naprawiono błąd powodujący, że broń pojazdu czasami nie zadawała obrażeń od wybuchu przy bezpośrednim trafieniu.
  • Zmniejszono skuteczność działka 30 mm dla pojazdów naziemnych przeciwko piechocie. Teraz szybciej się ono przegrzewa, ma nieco mniejszą szybkostrzelność i obrażenia od wybuchu, a także większe ograniczenie obrażeń wraz ze wzrostem dystansu.
    • Szybkostrzelność: 350 -> 330.
    • Wzrost nagrzania na strzał: 0,13 -> 0,14.
    • Spadek nagrzania na sekundę: 0,5 -> 0,475.
    • Obrażenia od wybuchu: 20 -> 18.
  • Poduszkowiec LCAA – wyrzutnia granatów 40 mm GPL
    • Obrażenia od wybuchów: 55 -> 35.
  • Prowadzenie ostrzału w górę z zasobnika z granatami 40 mm jest teraz łatwiejsze.
  • EBAA Wildcat – działo 57 mm
    • Usunięto rozproszenie.
    • Amunicja: 12-> 8.
    • Obrażenia przy trafieniu: 85 -> 75.
    • Obrażenia od wybuchu: 70 -> 35.

Gadżety

Granat odłamkowy

  • Wydłużono czas detonacji granatu odłamkowego po pierwszym odbiciu w przypadku bezpośredniej kolizji: 1,1 sek. -> 1,4 sek.
  • Zwiększono obrażenia zadawane przez granaty odłamkowe we wszystkich trybach gry, aby zadawały 120 pkt. obrażeń, a także gwarantowały zabójstwo graczy z pancerzem.
  • Zmniejszono maksymalny zapas amunicji granatów odłamkowych i zapalających: 2 -> 1.

Czujnik zbliżeniowy

  • Zmniejszono promień dostrzegania: 30 m -> 20 m.
  • Zmniejszono czas działania: 30 sek. -> 14 sek.
  • Zmniejszono ilość czujników zbliżeniowych, które gracz może mieć przy sobie i rozstawić: 2 -> 1.

Battlefield Hazard Zone

  • Naprawiono błąd powodujący, że przemieszczający się LATV4 Recon sił okupacyjnych odradzał się w nieodpowiednich momentach lub wcale.

Czytaj też: Zmian w grafice Uncharted: Legacy of Thieves Collection zbyt dużo nie ma

Przełamanie

  • Kalejdoskop – usunięto cel do przejęcia na dachu. W dolnej części dużej mapy Przełamania znajdują się teraz dwa cele do przejęcia, a w dolnej części małej mapy Przełamania – jeden.
  • Kosmodrom– usunięto cel do przejęcia na dachu. W dolnej części dużej i małej mapy Przełamania znajduje się teraz jeden cel do przejęcia.
  • Klepsydra – usunięto cel do przejęcia na dachu. W dolnej części dużej i małej mapy Przełamania znajduje się teraz jeden cel do przejęcia. Naprawiono również błąd powodujący, że gracze odradzali się poza polem walki.

Żołnierz

  • Poprawiono cofanie się na obiekty w pozycji leżenia.
  • Naprawiono rzadki błąd powodujący, że gracze mogli stać się niewidzialni podczas odrodzenia w pełni obsadzonym / zniszczonym pojeździe.

Wolne w DICE

Oprócz zapowiedzenia kolejnych zmian w grze, DICE przypomniało o swoim corocznym urlopie. Aktualizacja nr 3.1 to ostatnia aktualizacja gry przed rozpoczęciem okresu świątecznego. Oznacza to, że członkowie zespołów DICE zrobią sobie przerwę pod koniec tego miesiąca, by w nowym roku powrócić ze świeżymi głowami.

Czytaj też: Nowe Splinter Cell przypomina Assassin’s Creed

To właśnie od nowego roku ma ruszyć pierwszy sezon gry i dalsze naprawianie produkcji. DICE przypomniało o wątku na forum EA, gdzie zamieszczane są znane przez deweloperów błędy, nad którymi aktualnie pracują.