Reklama
aplikuj.pl

Jak wyglądała pierwsza połowa roku dla T-Mobile?

T-Mobile zwiększa liczbę klientów. W pierwszej połowie 2017 przybyło ich aż 129 tysięcy. Tylko w drugim kwartale ta liczba abonentów wzrosła o 45 tysięcy. Z pewnością jest to między innymi zasługa rozwijania sieci LTE, która obecnie pokrywa 99,8% populacji Polski (97% powierzchni kraju).

T-Mobile posiada łącznie 10,251 miliona klientów. Największą popularnością cieczy się abonament, który posiada 6,741 miliona osób. Firma zanotowała także spadek klientów korzystających z usług przedpłaconych. Może to wynikać z wprowadzenia konieczności rejestrowania kart SIM. T-Mobile może się także pochwalić mniejszą ilością osób odchodzących do konkurencji. Współczynnik ten spadł o 1,3 punktu procentowego w stosunku do drugiego kwartału zeszłego roku. Także ogólny bilans przenoszenia numerów jest, pierwszy raz od lat, na plus. Rok temu wynosił on minus 41 tysięcy a teraz wynosi plus 19 tysięcy. Andres Maierhofer, prezes firm, mówi:

T-Mobile Polska w drugim kwartale 2017 roku poprawił wyniki operacyjne w porównaniu do poprzedniego roku. Zwiększyła się lojalność klientów T‑Mobile, co widać w niższym wskaźniku churn oraz w wyraźnej poprawie statystyk przenoszalności numerów. Przychody całkowite Spółki w Q2 odzwierciedlają większą bazę klientów oraz rosnącą sprzedaż urządzeń. Dodatkowo na wyniki całego rynku telekomunikacyjnego będą miały wpływ dwa negatywne trendy wynikające z wprowadzenia nowych regulacji roamingowych w czerwcu: utracone przychody oraz rosnące koszty obsługi roamingu w UE.

T-Mobile cieszy się coraz większą popularnością w Polsce. Ciekawa oferta, promocje a także ciągle rozwijanie sieci LTE z pewnością do tego doprowadziło. Firma musi teraz tylko kontynuować swoją pracę.

Źródło: Materiały prasowe