Reklama
aplikuj.pl

Dlaczego potężna chmura stojąca za Crackdown 3 nie radzi sobie z battle royale?

Potężna chmura stojąca za Crackdown 3 miała otworzyć przed grą nieograniczone możliwości. Okazuje się jednak, że nie jest ona w stanie uciągnąć nowego gatunku gier.

Crackdown 3 początkowo zasłynął z tego, że gra będzie wykorzystywać usługę chmury, aby obliczać wszystko to co dzieje się w grze. Miało zapewnić to możliwości obliczeniowe, które przewyższają to co sprzętowo oferuje Xbox One. Potem jednak gra stała się pośmiewiskiem ze względu na opóźniającą się premierę tytułu. Nowe informacje na pewno nie pomogą w zdobyciu jej większej popularności.

Gracze czekający na Crackdown 3 liczyli na to, że w grze znajdzie się również tryb battle royale. Sto osób walczących ze sobą na ogromnej planszy, którą można w całości zniszczyć? Brzmi wspaniale! Niestety, nie będzie nam dane tak zagrać. Chmura stojąca za grą jest po prostu na to za słaba. Tryb pojedynku 5 na 5 graczy to optymalne doświadczenie na jakie możemy liczyć. Szkoda, nie pomoże to grze, szczególnie w momencie gdy królują tytuły battle royale.

Czytaj też: Nowy mod do Fallout 76 pozwoli nam łatwiej zbierać kapsle

Źródło: wccftech.com