Aktualizacja Fallouta 76 ma naprawić wiele z błędów gry. Czy wkrótce produkcja Bethesdy będzie w pełni grywalna?
Bethesda opublikowała listę zmian, które mają pojawić się w najnowszej aktualizacji Fallouta 76. Gra otrzyma łatkę już 4 grudnia. Nasza najnowsza aktualizacja zwiększy maksymalną pojemność skrytek, wprowadzi dalsze ulepszenia wydajności, stabilności i balansu oraz naprawi wiele błędów w grze.
OGÓLNE
- Wydajność: Liczba klatek na sekundę na PC ponownie jest nieograniczona, jednak osiągnięcie bardzo dużej liczby klatek na sekundę nie powoduje już przyspieszenia ruchu. Problem ten został rozwiązany pierwotnie w aktualizacji z 19 listopada.
- Stabilność: Klient i serwery gry Fallout 76 otrzymały dodatkowe poprawki stabilności.
C.A.M.P., RZEMIOSŁO ORAZ WARSZTATY
- Skrytka: Maksymalna pojemność skrytki została zwiększona o 50% do 600 funtów. To zachowawcza regulacja, planujemy jeszcze zwiększyć limit pojemności w przyszłości, o ile tylko zmiana ta nie wpłynie na stabilność gry.
ZRÓWNOWAŻENIE GRY
- Wrogowie: Nagrody PD za zabicie stworzeń wysokiego poziomu zostały zmniejszone.
- Bossowie: Naprawiono błąd wpływający na łupy po bossach. Gracze powinni teraz właściwie otrzymywać 2-4 przedmioty na bossa, w zależności od poziomu trudności i poziomu stworzenia.
- Uzbrojenie: Obrażenia od broni automatycznej zostały zwiększone globalnie o około 20%.
PVP
- Efekty broni: Trafienie innego gracza kriolatorem nadaje teraz status schłodzony, zmrożony lub zamrożony, w zależności od liczby trafień. Czas trwania negatywnej premii szybkości poruszania się, wywołanej tymi efektami, został znacznie zmniejszony.
NAPRAWIONE BŁĘDY
STABILNOŚĆ I WYDAJNOŚĆ
- Konsole: Naprawiono błąd, w wyniku którego pojawiał się nieskończony ekran wczytywania po wylogowaniu się z konta konsoli podczas gry w Fallouta 76.
- Xbox: Naprawiono błąd, w wyniku którego gra wyłączała się, podczas wysyłania wielu zaproszeń do drużyny natychmiast po opuszczeniu Krypty 76, do gracza, który nie jest znajomym.
OGÓLNE
- Pancerz wspomagany: Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre rusztowania pancerzy wspomaganych uniemożliwiały graczowi opuszczenie pancerza wspomaganego.
- Silosy atomowe: Tablice w silosach atomowych nie wyświetlają już fragmentów kodów startowych po zresetowaniu ich w danym tygodniu.
C.A.M.P., WARSZTATY I RZEMIOSŁO
- C.A.M.P.: Przenoszenie C.A.M.P. właściwie przenosi teraz osobne elementy, zbudowane przez gracza, do zakładki W magazynie w menu budowy.
- Warsztaty: Na PS4, przewody nie wydają się już unosić w powietrzu podczas próby połączenia dwóch lub więcej elementów.
- Wieżyczki: Nie stają się już niewidzialne, jeśli gracz nie jest obecny w C.A.M.P., a jego wieżyczki zostaną zniszczone.
PROFITY
- Karty profitów: Awansowanie karty profitu nie powoduje już pojawiania się duplikatów.
SPOŁECZNOŚĆ
- Drużyny: Naprawiono błąd, w wyniku którego drużyna nie mogła zostać właściwie uformowana w świecie gry po stworzeniu drużyny w menu głównym, gdy obaj gracze używali nowych postaci.
- Drużyny: Czas wyświetlania powiadomień społecznościowych został skrócony, gdy oczekuje wiele powiadomień. Powinno to rozwiązać problem, w wyniku którego gracze nie widzieli, że poprawnie dołączyli do drużyny.
PRZETRWANIE
- Mutacje: Mutacje elektryczne naładowanie i niestabilny izotop nie dają już graczowi dodatkowego zdrowia.
INTERFEJS UŻYTKOWNIKA
- AFK: Gracze są teraz rozłączani po 10 minutach nieaktywności. Na 1 minutę przed usunięciem, pojawi się ostrzeżenie.
- Atomowy Sklep: Na PC, pozycja kursora nie jest już rozbieżna z kliknięciami w Atomowym Sklepie, podczas używania Chromium w rozdzielczościach 16:10.
- Wrogowie: Czerwone celowniki i paski zdrowia wrogów nie pozostają już na ekranie, podczas gdy wróg zniknie z pola widzenia.
- Pip-Boy: Naprawiono błąd, w wyniku którego w interfejsach Statystyk i Efektów Pip-Boya pojawiały się zduplikowane dane.
- Odrodzenie: Śmierć podczas zbytniego obciążenia nie usuwa już wszystkich znaczników na mapie podczas próby odrodzenia. Zamiast tego, gracz może się teraz odrodzić przy najbliższym odkrytym znaczniku mapy.
- Wyświetlacz misji: Powiadomienia o celach misji nie pojawiają się już dla nieaktywnych misji, natychmiast po połączeniu ze światem.
Czytaj też: Darmowy weekend z grą Ancestors Legacy na Steam
Źródło: bethesda.net