Reklama
aplikuj.pl

Zmieniacz Burzy w Fortnite zdaje się być zbyt mocnym gadżetem

Zmieniacz Burzy w Fortnite może namieszać na polu walki w Fortnite! Czy twórcy trochę nie przesadzili z możliwościami nowego gadżetu?

Epic Games pędzi z rozwojem Fortnite Battle Royale. Gdy ostatni raz zerkałem co wprowadzono do Apex Legends, to twórcy ekscytowali się nowym skinem dla bohaterki. Cóż, oby Respawn rozwinęło swoją grę jakoś porządnie podczas E3, bo jeszcze trochę i zapomnimy o tym tytule. O Fortnite za to można znowu pisać…

Czytaj też: Przed premierą The Elder Scrolls 6 doczekamy się innej gry Bethesdy

Epic Games przygotowało kolejną aktualizację swojej sztandarowej gry. Tym razem do dyspozycji graczy oddano Zmieniacz Burzy. Nowy przedmiot jest swoistym granatem, który po rzuceniu, działa inaczej w zależności od tego gdzie się znajduje. Będąc w strefie burzy – utworzy on „bańkę”, w której gracze będą bezpieczni. Poza strefą burzy – „bankę” z burzą.

Oprócz tego, w grze pojawiło się również kilka innych zmian.

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Zmieniacz Burzy
    • Przedmiot miotany, który po trafieniu wybucha, tworząc sferyczną strefę.
    • W miejscach, gdzie sfera nachodzi na strefę burzy, tworzy strefę bezpieczną.
    • W miejscach, gdzie sfera nachodzi na strefę bezpieczną, tworzy strefę burzy.
    • Burza stworzona Zmieniaczem zadaje tyle samo obrażeń, co aktualna siła normalnej burzy.
    • Strefa utrzymuje się przez 20 sekund, po czym się rozprasza.
    • Dostępny w epickiej klasie rzadkości.
    • Można go znaleźć w łupach luzem, w skrzyniach i automatach do sprzedaży przedmiotów.
    • Pojawia się w stosach po 1 szt.
    • Maksymalnie 1 szt. w stosie.
  • Usunięto z gry:
    • Sztucer (wszystkie warianty)
    • Choć podoba nam się różnorodność opcji snajperskich, sztucery zostały w tyle za karabinem piechoty, gdy zmieniliśmy jego strzały na natychmiastowe. Co więcej, w grze jest już wystarczająco wiele opcji snajperek do wyboru i uważamy, że sztucery nie pełnią żadnej istotnej roli w wachlarzu dostępnych przedmiotów.
  • Transporter Łupów
    • Zmniejszono dostępność pakietu snajperskiego z 12,5% do 8,45%.
    • Zmniejszono dostępność pakietu wybuchowego z 12,5% do 7,04%.
    • Uważamy, że drony zaopatrzeniowe zapewniały zbyt dużą szansę na otrzymanie silnych i rzadkich broni, więc trochę zmniejszyliśmy ich dostępność.
  • Wieżyczka strzelnicza
    • Przegrzewanie trwa teraz o 20% dłużej.
    • Użyteczność Wieżyczki strzelniczej z czasem zmniejszyła się. Nieznaczne wydłużenie czasu strzelania przed przegrzaniem pozwoli poprawić jej stosunek ryzyka do nagrody.
  • Wydłużono czas maksymalnego ładowania Łuku Bum Bum z 1 s do 1,25 s.
    • Łuk Bum Bum jest naszym zdaniem trochę za silny. Ta poprawka zmniejszy jego szybkostrzelność i sprawi, że pudłowanie stanie się bardziej ryzykowne. Chcemy sprawdzić, jaki efekt odniesie ta zmiana, zanim wprowadzimy ewentualne dalsze poprawki i możliwe, że jeśli nowa wersja broni nie spełni naszych oczekiwań, zmienimy ją ponownie.
  • Należące do strumieni powietrznych odgłosy, różowy krąg i wirujące ostrza są wyłączane podczas wyłączania strumienia w piątej fazie burzy.
  • Gracze ożywieni przez furgonetkę restartu tracą teraz niewrażliwość w momencie strzału lub rozpoczęcia budowy.
  • Dmuchawy pozwalają teraz na więcej, dzięki czemu gracze nie powinni już odnosić obrażeń od upadku, gdy skaczą na nie z wysoka.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd uniemożliwiający automatyczne przeładowanie broni, które wcześniej były pozbawione amunicji.
  • Usunięto błąd sprawiający, że gracze otrzymywali obrażenia od upadku, wysiadając z Kulojazdu szybko staczającego się po zboczu.
  • Wspomaganie celowania nie działa już podczas strzelania do graczy używających Bomby Cienia.
  • Usunięto błąd pozwalający graczom ranić towarzyszy, którzy już się rozłączyli.
  • Usunięto błąd sprawiający, że latający dysk mógł zatrzymywać się w powietrzu na Kulojazdach.
  • Usunięto błąd sprawiający, że efekty graficzne i odgłosy strumienia powietrznego utrzymywały się po opuszczeniu go przez gracza.
  • Usunięto błąd powodujący powtarzanie efektów graficznych oraz odgłosów dmuchaw.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający opuszczanie strumieni powietrznych na deskolotce.
  • Wyjście z pojazdu, który wleciał do strumienia powietrznego, nie powoduje już przejścia do swobodnego spadku.
  • Automaty do sprzedaży przedmiotów już się nie psują, gdy używający ich gracz zostanie zlikwidowany.
  • Pistolet krzemieniowy teraz konsekwentnie odrzuca cele oraz strzelca na prawidłową odległość.
  • Odgłos dynamitu nie jest już błędnie zapętlany podczas powtórki.
  • Efekt graficzny odbicia na lawie nie utrzymuje się już w sytuacji, gdy Kulojazd przeskoczy z lawy do wody.

ROZGRYWKA

  • Usunięto opcję automatycznej zmiany materiałów; teraz jest ona zawsze włączona.
    • Usunięcie tej opcji pozwoliło nam zoptymalizować mechanizm automatycznej zmiany i zmniejszyć liczbę przypadków, w których nie działa ona prawidłowo.
  • Zmieniono czas, w którym likwidacja jest zaliczana na konto ostatniego gracza, który zranił zlikwidowanego.
    • Obrażenia od upadku – z 15 s do 60 s
    • Samolikwidacja – z 15 s do 60 s
    • Likwidacja przez burzę – z 5 s do 60 s
  • W ustawieniach ułatwień dostępu dodano opcję wspierania urządzeń typu orczyk.
  • Poprawiono opis opcji odwrócenia sterowania samolotem, by zwiększyć jej czytelność.
  • Obniżono trudność zdobycia Fortbajtów za ukończenie meczu w najlepszej 10 w oddziałach, parach i solo z 25, 50, 75, 100 do 5, 15, 30, 50 razy

Poprawki błędów

  • Własny schemat sterowania padem teraz konsekwentnie umożliwia graczom turbo-budowanie przy użyciu czynności „Umieść”, nawet jeśli przypisano również czynności „Schody”, „Ściana”, „Dach” lub „Podłoga”.
  • Usunięto błąd pozwalający na przerwanie niszczenia budowli poprzez ponowne połączenie jej z fundamentem.
  • Usunięto błąd powodujący zawisanie w powietrzu graczy, którzy rozłączyli się podczas fazy skoku z busa.
  • Niektóre Fortbajty wymagające określonych elementów kosmetycznych teraz prawidłowo odblokowują się u graczy wyposażonych w te elementy.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze próbujący budować pod sobą niechcący umieszczali podłogę nad sobą.

DŹWIĘK

  • Zmieniono dźwięki przeładowania ze stereo na mono. Pomoże to w poprawie odbioru przestrzennego dźwięków przeładowania broni.

Poprawki błędów

  • Odgłos obrażeń od burzy nie kończy się już przedwcześnie.

Czytaj też: Pierwsza zapowiedź Baldur’s Gate 3

Źródło: epicgames.com