Ray-tracing w starszych grach raczej nie ma sensu. Zobaczcie jak prezentują się zmodowane tytuły.
Ray-tracing jest możliwy do zaimplementowania w starszych tytułach. Kilku graczy postanowiło sprawdzić, jak ta technologia wpłynie na wygląd gier, które wyszły już jakiś czas temu. Efekt? Duże spadki wydajności kosztem małych efektów.
Czytaj też: Nowe informacje o Sniper Ghost Warrior Contracts dotyczące DLC i feralnego silnika gry
Poniżej możecie przyjrzeć się jak wyglądają:
- Monster Hunter World
- Black Mesa Xen
- Watch Dogs 2
- Call of Duty Ghosts
- Need for Speed Hot Pursuit
- Dishonored 2
- Remember Me
Jesteście zachwyceni tym co widzicie? Jak dla mnie kompletnie nie opłaca się implementować tej technologii do starszych tytułów. Wszystko przez to, że cały system oświetlenia skrupulatnie wykonany ręcznie przez twórców wypada po prostu lepiej. Co prawda dodanie ray-tracingu na pewno było o wiele szybsze, niż robienie tego „po kolei”, ale jak widać – różnicy zbyt dużej nie ma.
Jeden z moderów postanowił również spróbować dodać ray-tracing do The Sinking City. Efekty ocenicie poniżej
Czytaj też: Pumy w Red Dead Redemption 2 są tak naprawdę przesłodkie
Źródło: dsogaming.com