Abstra rozpoczyna ekspansję na rynek audio. Ma im w tym pomóc Storia by Abstra, który jest unikalnym na skalę kraju projektem łączącym kompetencje w dziedzinie tworzenia treści wideo z realizacją podcastów.
Celem jest zdynamizowanie rozwoju tego kanału komunikacji w naszym kraju. Storia by Abstra będzie oferowało szerokie portfolio własnych podcastów dla partnerów komercyjnych. Karol Stryja, Chief Podcast Officer w Storia by Abstra i autor podcastu „Zawodowcy”, komentuje:
Polacy coraz częściej poszukują wartościowych treści audio, co sprawia, że rynek podcastów w Polsce tak dynamicznie rośnie. Dzięki Storia by Abstra wychodzimy naprzeciw osobom poszukującym tego typu treści, oferując produkcje, które łączy różnorodność i gwarancja wysokiej jakości. Dzięki naszej inicjatywie pod jednym dachem skupiamy już istniejące podcasty z debiutującymi w tym segmencie youtuberami i innymi osobowościami ze świata mediów i popkultury. Jesteśmy przekonani, że znacząco uda nam się zwiększyć popularność tego typu audycji.
Czytaj też: Spektakularny hotel w Afryce zachwyca afrykańskim minimalizmem
W ramach Storia Podcast Network będzie funkcjonowało 14 podcastów. Jednakże łącznie w całym projekcie będzie ich aż 25. Olek Wandzel, VP Strategy w Abstra i autor „Olek Wandzel podcast”, mówi:
Zdajemy sobie sprawę, że pomimo bardzo dynamicznego wzrostu każdego roku, rynek podcastów w Polsce jest jeszcze niszą. Wierzymy jednak, że już wkrótce, dzięki poszerzeniu dystrybucji o YouTube i rozwojowi technologii bluetooth oraz popularyzacji urządzeń typu smart speaker, podcasty zagoszczą w większości polskich domów dokładnie tak samo, jak stało się to w USA. To ogromna szansa na dotarcie do milionów konsumentów z wartościowymi treściami audio. Dzięki połączeniu unikalnych kompetencji Abstra oraz Karola, Storia by Abstra jako jedyny podmiot na rynku dostarcza użytkownikom treści video oraz audio w każdym miejscu, o każdej porze i na każdej platformie na jakiej nasz odbiorca tego oczekuje. Ponadto planujemy również produkcję dedykowanych podcastów dla partnerów komercyjnych w ramach usługi „podcast as a service”. Jestem przekonany, że już niedługo będziemy mogli przedstawić pierwsze tego typu formaty.
Czytaj też: Warty krocie Nintendo World Championships 1990 znaleziony w stercie kartridży
Źródło: Materiały prasowe