CD Projekt Red za wszelką cenę chce, żeby świat w Cyberpunk 2077 był możliwie najbardziej wiarygodny. Nie bez powodu zatrudnił więc planistów miast do współpracy i nie bez powodu zajmuje się masą smaczków i nawiązań, które umożliwią nam imersję na możliwie najwyższym poziomie.
Czytaj też: Zapowiedź Terminator: Resistance – Polacy tworzą grę opartą o dawne filmy!
Polskie studio ma tak naprawdę przechlapane w przypadku Cyberpunka 2077, bo ten, bazując na podręczniku Cyberpunk 2020, musi nie tylko wprowadzić niezaznajomionych z uniwersum w futurystyczną wizję świata, ale też przekonać do siebie starych wyjadaczy. O tym właśnie niedawno opowiadał w wywiadzie dla GamesIndustry Marthe Jonkers (starszy artysta koncepcyjny i koordynator) z CD Projekt Red. Jak mówił:
W Night City naturalne elementy stają się coraz rzadsze i rzadsze. Większość zwierząt wymiera i trudno jest zdobyć drewno. Więc jeśli zobaczysz, jak ktoś spaceruje z jakimś zwierzęcym odciskiem na ciele, jest dość bogaty – to symbol ich bogactwa. Budynki superbogatych wykorzystują dużo drewna, marmuru itp., ponieważ większość ludzi nie może sobie na to pozwolić.
Projekt Night City i wszystkich jego mieszkańców ma wiele warstw, więc kiedy jeździsz i widzisz budynek, który jest nieco różowy z tymi miękkimi krawędziami, a okna mają miękki kształt, wiesz, że to styl kiczu, i wiesz, że został zbudowany w tym okresie, w którym ludzie mieli wtedy więcej pieniędzy. Opowiada historię o tle miasta i zapewnia dodatkową wiarygodność.
To było dla nas bardzo ważne, aby zrobić wyjątkowe spojrzenie na Cyberpunk. Naprawdę podoba mi się to, gdy ludzie widzą zrzuty ekranu z naszej gry, rozpoznają ją jako nasz styl.
Obecne w grze style możecie podejrzeć na poniższych plakatach, które przedstawiają grupy i style, na które z pewnością natkniemy się podczas gry i z czasem będziemy rozpoznawać je tak dobrze, jak twarz poczciwego Białego Wilka.
Czytaj też: Rozwój Cyberpunk 2077 to lekcja wyciągnięta z Wiedźmina 3
Źródło: Wccftech