Reklama
aplikuj.pl

Nowe logo BMW jest nieco… spłaszczone i to w nim kochamy!

logo BMW, nowe logo, nowe logo BMW, BMW

Wiele przykładów jasno daje do zrozumienia, że nawet subtelne zmiany wizerunkowe kultowych marek spotykają się z ogromnym zainteresowaniem. Czy tak będzie również z BMW?

BMW ujawniło swoje nowe logo na egzemplarzu Concept i4, którego firma niedawno zaprezentowała. Nowe, spłaszczone nieco wydanie emblematu niemieckiego producenta zostało pozbawione kultowego czarnego pierścienia, który otaczał rozpoznawalne niebiesko-białe „ciasteczko” w środku.

Pierścień jest teraz przezroczysty, przez co w tym wypadku prześwituje przygaszona nieco miedź z Concept i4, co sprawia, że wygląd loga zmienia się w zależności od koloru nadwozia samochodu.

Nowe logo jest również płaskie, dzięki czemu unika trójwymiarowego wyglądu, efektów świetlnych i cieni, chociaż na pojazdach nadal będzie trójwymiarowe. To wcale nie żadna naklejka.

BMW zaktualizowało już swoją historię o znaczeniu i historii logo o to najnowsze. Jens Thiemer, starszy wiceprezes ds. klientów i marki BMW, powiedział, że czarne wycięcie zniknęło, ponieważ nowe logo „będzie promieniować większą otwartością i wyrazistością” dzięki przezroczystemu designowi.