Nowa Corvette trafiła już do dealerów, a ci są zmuszeni do montowania na nich części pakietu Z51. Dzięki temu możemy obejrzeć, jak ten proces przebiega.
Wydajnościowy pakiet Z51 został zaprojektowany dla właścicieli C8 Corvette, którzy poszukują maksymalnych osiągów na drodze i możliwości śledzenia swojego nowego samochodu sportowego z silnikiem za kabiną. Chociaż ten jest głównie instalowany w fabryce, to wspomniani dealerzy nadal muszą nieco się z nim pobawić.
Czytaj też: Corvette C8 nie pokazało nam jeszcze wszystkiego
Pakiet Z51 C8 Corvette obejmuje większe przednie i tylne hamulce, swobodny sportowy układ wydechowy, dodatkowe wymienniki ciepła, krótsze przełożenie głównej przekładni, zmienione zawieszenie i wreszcie ulepszoną aerodynamikę.
Dealerzy w tym szaleństwie muszą np. instalować przednie oraz tylne kanały do ulepszonego chłodzenia hamulców. Ponadto są zmuszeni, aby zabawić się z wieloma ulepszeniami aerodynamicznymi, które są wprawdzie proste w montażu, ale nadal wymagają sporo pracy.
Czytaj też: Nowa Corvette kontra Supra i Shelby GT500
Na powyższym materiale możemy też rzucić okiem na podwozie Corvette C8. To zostało osłonięte plastikowymi i metalowymi płytami, aby poprawić aerodynamikę i zmniejszyć hałas na drodze (via Motor1).