Metro Exodus pojawiło się bez trybu multiplayer. Twórcy zostali przepytani dlaczego tak się stało?
Metro Exodus dokończyło historię książki Metro 2035, a Dmitrij Głuchowski już pracuje nad kolejną grą wideo osadzoną w tym świecie. Produkcja dowiozła jeśli chodzi o fabułę, ale niektórzy zastanawiali się co by było jakby w produkcji pojawił się tryb sieciowy?
Jak się okazuje, deweloperzy rozważali taką opcję. Powstało nawet w studiu kilka prototypów trybu multiplayer, ale żaden z nich nie spełniał oczekiwań. Można było dodać po prostu zwykłe multi z kilkoma mapami i kazać graczom do siebie strzelać. To jednak nie były ambicje twórców, którzy chcieli, aby tryb sieciowy też wnosił coś do gry i nie sprawiał wrażenie dodane na siłę.
Czytaj też: Hitman 3 romansuje z Epic Games Store
Ostatecznie produkcję multi porzucono całkowicie. Dalsze prace wiązałyby się również z rozbiciem zespołu na dwa mniejsze. Każdy zajmowałby się innym trybem co opóźniałoby prace i pogorszyło jakość trybu dla pojedynczego gracza. 4A Games nie chciało poświęcać jakości.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News