Liga wyścigów eSkootr Championship zyskała właśnie kawał sprzętu razem z debiutem eSkootr S1X. Uwierzcie, że to nie byle jaka elektryczna hulajnoga wyścigowa.
Hulajnoga wyścigowa eSkootr S1X
Jak możecie oczekiwać o sprzęcie wyścigowym, ten ma nie tylko wyróżniający się względem innych modeli wygląd, dotyczący znacznie bardziej masywnych paneli obudowy i osłon na ręce, ale też osprzętu. I tak obok 6,5-calowych grubych, gładkich kół, znajdziemy tradycyjną dźwignie przepustnicy, czy dodatkowy przycisk doładowania, zwiększający moc na prostych odcinkach.
Mocy zresztą modelowi eSkootr S1X nie brakuje, jako że ta elektryczna hulajnoga wyścigowa dzierży połączenie pary silników o mocy 6000 W (łącznie 1,2 kW), które czerpią energię z 1,33 kWh akumulatora. Taki duet swoje waży (stąd 35 kg wagi), ale też na wiele pozwala, bo rozpędzenie się do maksymalnych 100 km/h zwyczajnie imponuje.
Co ciekawe, eSkootr1X został zaprojektowany tak, aby można go było pochylać do 50 stopni w zakrętach. Oczywiście na pokładzie znalazły się solidne hamulce oraz systemy bezpieczeństwa, a efekt takiego połączenia poznamy ponoć pod koniec tego roku, kiedy rozpoczną się zawody eSkootr Championship.