Wraz z najnowszą aktualizacją, aplikacja InPost zostaje wzbogacona o długo wyczekiwana funkcję – możliwość przekierowania paczki.
Aplikacja InPost umożliwi przekierowanie paczki
Przesyłka kurierska to bardzo wygodny sposób dostawy, jednak sprawia, że w danym dniu do momentu jej dostarczenia nie możemy wyjść z domu. Jednak czasem zdarza się tak, że dłużej zostajemy w pracy, albo musimy nagle pojechać w dane miejsce. Wówczas jedynym ratunkiem jest przekierowanie paczki lub zmiana daty dostarczenia. W przypadku InPostu można przekierować paczkę kurierską do paczkomatu, dzięki czemu odbierzemy ją w dogodnym dla nas momencie. Do tej pory, taka możliwość istniała tylko z poziomu strony internetowej.
Teraz również w aplikacji mobilnej będzie można tego dokonać. Nowa aktualizacja dodaje już taką możliwość. To świetna wiadomość, bo zapewne wielu z Was czekało na tę funkcję od dawna. Widać, że InPost cały czas pracuje nad tym, by ulepszać swoje usługi, a sam proces nadawania i odbierania paczek był jak najwygodniejszy dla klientów.
Czytaj też: Uważajcie na fałszywe wiadomości e-mail od DHL
Jak przekierować paczkę do paczkomatu z poziomu aplikacji? To najlepiej wyjaśnia sam InPost:
Jak przekierować paczkę kurierską? Wystarczy, że w aplikacji InPost Mobile na liście śledzenia lub w szczegółach przesyłki klikniesz w przycisk „Przekieruj” przy wybranej przesyłce kurierskiej, a następnie wybierzesz nową preferowaną opcję dostawy. Możesz przekierować swoją paczkę do miłego sąsiada, do PaczkoPunktu lub do Paczkomatu w Twojej najbliższej okolicy. Prosta sprawa, prawda? Usługa przekierowania paczki jest bezpłatna. Większość paczek otrzyma opcję przekierowania do sąsiada. Przekierowane do Paczkomatu mogą być tylko te paczki, które spełniają określone kryteria m.in. rozmiarowe – Twoja przesyłka musi zmieścić się do skrytki w Paczkomacie, czyli mieć gabaryt A, B lub C.