EA DICE ma już pracować nad kolejnym Battlefieldem, który tym razem nie zostanie wydany za szybko. Firma nie porzuca jednak poprzedniej gry i wydaje kolejną łatkę usprawniającą Battlefield 2042.
Battlefield 2042 w wersji 1.2 ujawnione
Jakie zmiany czekają na nas w najnowszej aktualizacji Battlefield 2042? Deweloperzy podzielili się swoimi planami z graczami.
Jesteśmy już w połowie sezonu 1. i mamy nadzieję, że nadal cieszycie się nową zawartością i latem. W tym tygodniu wprowadzamy aktualizację 1.2 i nie możemy się doczekać, aż zawarte w niej nowe zmiany i ulepszenia trafią w Wasze ręce. Będzie można ją pobrać i zagrać we wtorek, 2 sierpnia.
Czytaj też: Assassins Creed Valhalla z kolejnym darmowym trybem gry!
W tej aktualizacji znalazły się nie tylko nowe poprawki błędów, zmiany w wyważeniu i usprawnienia poprawiające jakość rozgrywki, lecz także pierwsza planowana przebudowa mapy premierowej oraz zmiany wyglądu niektórych spośród naszych specjalistów oraz tonu, jaki nadają rozgrywce:
- Kalejdoskop został przebudowany tak, by usprawnić przebieg rozgrywki dzięki nowym osłonom, pozycjom flag, ukształtowaniu terenu i aktualizacjom wizualnym w kilku miejscach na mapie.
- Wprowadzamy do gry pierwszą zmianę wyglądu naszych specjalistów oraz tonu, jaki nadają rozgrywce, która obejmuje kilka zaktualizowanych modeli postaci.
- Moc działek 30 mm na RAH-68 Huron i YG-99 Hannibal została zmniejszona poprzez skrócenie czasu potrzebnego do ich przegrzania. Pomoże to ograniczyć ich wpływ na piechotę i sprawić, że będą bardziej wyważone.
- Strona „Profil gracza i Statystyki” jest już dostępna w grze. Można na niej znaleźć przegląd swoich wyników i postępów poczynionych od premiery.
- Asysta celowania dla kontrolerów została dostosowana, aby śledzenie ruchomych celów było bardziej płynne i spójne.
- BSM-V ma teraz zmniejszoną celność kolejnych pocisków w trybie automatycznym, a obrażenia amunicji o dużej mocy szybciej maleją wraz ze wzrostem odległości.
Odnowiony Battlefield 2042
Przebudowa map wymaga czasu, a Kalejdoskop to pierwsza mapa, która przeszła ten proces. Co się zmieniło?
Zmieniliśmy pole walki, dodając więcej osłon, tworząc nowe pozycje dla flag i poprawiając płynność rozgrywki na całej mapie.
Osłony dodano nie tylko poprzez umieszczenie nowych elementów terenu, lecz także poprzez podniesienie terenu, tak by zasłonić widok i umożliwić piechocie poruszanie się po mapie. Co najważniejsze, te nowe elementy umożliwiają więcej taktycznych zniszczeń, dzięki którym mapa zmienia się w trakcie każdej rundy, a podczas gry w kluczowych obszarach zarówno atakujący, jak i obrońcy zyskują nowe opcje.
Wprowadziliśmy także nowe obszary na mapie, dodając wysuniętą bazę operacyjną w parku oraz drugie stanowisko dowodzenia w pobliżu wieży. Wprowadziliśmy też wiele zmian w centrum danych, aby zapewnić więcej osłon, a także nadać niektórym obszarom nowy, zniszczony wojną wygląd, który sprawia, że mapa lepiej pasuje do scenerii świata roku 2042.
Czytaj też: Gameplay Gotham Knights pokazuje solidną, rzemieślnicza robotę
Zmiany przeszli taki specjaliści. DICE zmieniło kierunek artystyczny gry. Oto jak teraz prezentują się bohaterowie sieciowej gry.