WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ
Rozrywka

Aktualizacja Fallouta 76 – czy 4 grudnia gra zostanie uratowana?

Aktualizacja Fallouta 76 ma naprawić wiele z błędów gry. Czy wkrótce produkcja Bethesdy będzie w pełni grywalna?

Bethesda opublikowała listę zmian, które mają pojawić się w najnowszej aktualizacji Fallouta 76. Gra otrzyma łatkę już 4 grudnia. Nasza najnowsza aktualizacja zwiększy maksymalną pojemność skrytek, wprowadzi dalsze ulepszenia wydajności, stabilności i balansu oraz naprawi wiele błędów w grze.

OGÓLNE

  • Wydajność: Liczba klatek na sekundę na PC ponownie jest nieograniczona, jednak osiągnięcie bardzo dużej liczby klatek na sekundę nie powoduje już przyspieszenia ruchu. Problem ten został rozwiązany pierwotnie w aktualizacji z 19 listopada.
  • Stabilność: Klient i serwery gry Fallout 76 otrzymały dodatkowe poprawki stabilności.

C.A.M.P., RZEMIOSŁO ORAZ WARSZTATY

  • Skrytka: Maksymalna pojemność skrytki została zwiększona o 50% do 600 funtów. To zachowawcza regulacja, planujemy jeszcze zwiększyć limit pojemności w przyszłości, o ile tylko zmiana ta nie wpłynie na stabilność gry.

ZRÓWNOWAŻENIE GRY

  • Wrogowie: Nagrody PD za zabicie stworzeń wysokiego poziomu zostały zmniejszone.
  • Bossowie: Naprawiono błąd wpływający na łupy po bossach. Gracze powinni teraz właściwie otrzymywać 2-4 przedmioty na bossa, w zależności od poziomu trudności i poziomu stworzenia.
  • Uzbrojenie: Obrażenia od broni automatycznej zostały zwiększone globalnie o około 20%.

PVP

  • Efekty broni: Trafienie innego gracza kriolatorem nadaje teraz status schłodzony, zmrożony lub zamrożony, w zależności od liczby trafień. Czas trwania negatywnej premii szybkości poruszania się, wywołanej tymi efektami, został znacznie zmniejszony.

NAPRAWIONE BŁĘDY

STABILNOŚĆ I WYDAJNOŚĆ

  • Konsole: Naprawiono błąd, w wyniku którego pojawiał się nieskończony ekran wczytywania po wylogowaniu się z konta konsoli podczas gry w Fallouta 76.
  • Xbox: Naprawiono błąd, w wyniku którego gra wyłączała się, podczas wysyłania wielu zaproszeń do drużyny natychmiast po opuszczeniu Krypty 76, do gracza, który nie jest znajomym.

OGÓLNE

  • Pancerz wspomagany: Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre rusztowania pancerzy wspomaganych uniemożliwiały graczowi opuszczenie pancerza wspomaganego.
  • Silosy atomowe: Tablice w silosach atomowych nie wyświetlają już fragmentów kodów startowych po zresetowaniu ich w danym tygodniu.

C.A.M.P., WARSZTATY I RZEMIOSŁO

  • C.A.M.P.: Przenoszenie C.A.M.P. właściwie przenosi teraz osobne elementy, zbudowane przez gracza, do zakładki W magazynie w menu budowy.
  • Warsztaty: Na PS4, przewody nie wydają się już unosić w powietrzu podczas próby połączenia dwóch lub więcej elementów.
  • Wieżyczki: Nie stają się już niewidzialne, jeśli gracz nie jest obecny w C.A.M.P., a jego wieżyczki zostaną zniszczone.

PROFITY

  • Karty profitów: Awansowanie karty profitu nie powoduje już pojawiania się duplikatów.

SPOŁECZNOŚĆ

  • Drużyny: Naprawiono błąd, w wyniku którego drużyna nie mogła zostać właściwie uformowana w świecie gry po stworzeniu drużyny w menu głównym, gdy obaj gracze używali nowych postaci.
  • Drużyny: Czas wyświetlania powiadomień społecznościowych został skrócony, gdy oczekuje wiele powiadomień. Powinno to rozwiązać problem, w wyniku którego gracze nie widzieli, że poprawnie dołączyli do drużyny.

PRZETRWANIE

  • Mutacje: Mutacje elektryczne naładowanie i niestabilny izotop nie dają już graczowi dodatkowego zdrowia.

INTERFEJS UŻYTKOWNIKA

  • AFK: Gracze są teraz rozłączani po 10 minutach nieaktywności. Na 1 minutę przed usunięciem, pojawi się ostrzeżenie.
  • Atomowy Sklep: Na PC, pozycja kursora nie jest już rozbieżna z kliknięciami w Atomowym Sklepie, podczas używania Chromium w rozdzielczościach 16:10.
  • Wrogowie: Czerwone celowniki i paski zdrowia wrogów nie pozostają już na ekranie, podczas gdy wróg zniknie z pola widzenia.
  • Pip-Boy: Naprawiono błąd, w wyniku którego w interfejsach Statystyk i Efektów Pip-Boya pojawiały się zduplikowane dane.
  • Odrodzenie: Śmierć podczas zbytniego obciążenia nie usuwa już wszystkich znaczników na mapie podczas próby odrodzenia. Zamiast tego, gracz może się teraz odrodzić przy najbliższym odkrytym znaczniku mapy.
  • Wyświetlacz misji: Powiadomienia o celach misji nie pojawiają się już dla nieaktywnych misji, natychmiast po połączeniu ze światem.

Czytaj też: Darmowy weekend z grą Ancestors Legacy na Steam

Źródło: bethesda.net