WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ
Rozrywka

Aktualizacja Overwatch nie dodaje tylko Ashe

Aktualizacja Overwatch wprowadziła nową bohaterkę. To jednak nie jedyna zmiana jaka nas czeka!

Najnowsza łatka do Overwatch wprowadziła nową bohaterkę – Ashe. Co o niej wiemy?  Podstawowa broń Ashe to Żmija, powtarzalny karabin dźwigniowy o dwóch trybach strzelania: półautomatycznym oraz wycelowaniu. W pierwszym Żmija ma dużą szybkostrzelność i większy rozrzut. Drugi zaś pozwala Ashe strzelać precyzyjniej i zadawać większe obrażenia, ale kosztem szybkości. Ashe potrafi odwrócić każdą sytuację na swoją korzyść dzięki drugiej broni, Obrzynowi , który ma krótki zasięg, ale zadaje ogromne obrażenia i odrzuca pobliskich wrogów. Odrzuca on również Ashe, co zapewnia jej większą mobilność i pozwala wycofać się na bezpieczne pozycje, aby oddać pewny strzał lub uciec przed wrogami.

Kolejna zdolność Ashe to Dynamit , który pozwala jej rzucać eksplodujące po krótkim czasie materiały wybuchowe. Zadają one obrażenia na dużym obszarze wokół i podpalają wrogów, raniąc ich dodatkowo z upływem czasu. Ashe może również strzelić w dynamit, aby zdetonować go wcześniej. Superzdolność Ashe, B.O.B., pozwala jej wysłać do walki zaufanego, omnickiego pomagiera, który przebija się przez pierwsze linie wroga i robi czystki na ich tyłach.

Blizzard postanowił jednak pozmieniać jeszcze kilka rzeczy w samej grze. Dźwięk, bohaterowie, mapy, interfejs – sprawdźcie co nowego! W przypadku dźwięku udostępniono opcję pozwalającą wykorzystać dźwięk przestrzenny w systemie Windows. Funkcję tę można znaleźć w menu Start systemu Windows w części Panel sterowania > Sprzęt i dźwięk > Dźwięk > Urządzenie do odtwarzania > Dźwięk przestrzenny.

Bohaterowie również przeszli zmiany. Dla przykładu – wyrównano wysokość skoku każdego z nich. Co jeszcze?

ŁASKA – WALKIRIA
  • Zmniejszono koszt superzdolności o 15%.
  • Zwiększono skuteczność leczenia z 50 do 60 pkt./sek.
ŻNIWIARZ – PIEKIELNE STRZELBY
  • Zmniejszono współczynnik losowości rozrzutu o 50%.
  • Zmieniono wzór rozrzutu.
ŻNIWIARZ – ŻNIWA
  • Zwiększono wartość kradzieży życia z 20% do 30% zadanych obrażeń.
WIEPRZU – HAK NA ŁAŃCUCHU
  • Opóźnienie przed ściągnięciem celu złapanego hakiem zostało zmniejszone z 0,5 do 0,3 sek.
  • Obecnie cel znacznie wytraca impet po złapaniu hakiem.
  • Teraz czas odnowienia rozpoczyna się od razu, a nie od chwili przyciągnięcia celu.
WIEPRZU – SZMELCOWNICA
  • Zmieniono wzorzec rozrzutu zarówno ataku podstawowego, jak i alternatywnego.
  • Zmniejszono współczynnik losowości rozrzutu o 50%.
WIEPRZU – WIEPRZNIĘCIE
  • Zwiększono maksymalną prędkość odrzucenia o 25% (z 8 do 10 m/s).
  • Nieznacznie zmniejszono odrzut w poziomie.
SYMMETRA – PROJEKTOR FOTONOWY
  • Teraz wiązka ataku podstawowego ładuje się o 20% szybciej.

Oprócz tego skrócono czas przygotowania na mapach typu Szturm, Eskorta i Szturm/Eskorta z 1 minuty do 45 sekund. Wydłużono również czas na zebranie drużyny w drugiej rundzie na mapach typu Szturm, Szturm/Eskorta i Eskorta z 10 do 25 sekund. Na koniec – usunięto opcję „Odblokuj wszystko” w menu Bohaterowie.

Czytaj też: Niezależni producenci zawiedzeni nową polityką cenzury Sony

Źródło: playoverwatch.com