Reklama

Alior Bank wprowadza ofertę dla graczy

karta Ashe, alior bank ashe, karta kredytowa ashe

Alior Bank od dawna wspiera polską ligę i fanów League of Legends. Specjalnie dla nich została przygotowana specjalna oferta.

Gracze mogą zamówić kartę z wizerunkiem Ashe. Dzięki temu gracze zyskają dostęp do oferty w programie Mastercard Bezcenne Chwile. Bank został także sponsorem Ultraligi Mistrzostwa Polski League of Legends.

Marcin Jaszczuk, wiceprezes Alior Banku odpowiadający za segment klienta indywidualnego oraz innowacje, komentuje:

Zdecydowaliśmy się wesprzeć miłośników esportu, ponieważ zgodnie z naszą nową strategią „Więcej niż bank” chcemy być blisko naszych klientów i ich zainteresowań. Stawiamy na maksymalnie spersonalizowane produkty. Badania przeprowadzone przez RBL_, nasze laboratorium innowacji wskazują, że niemal połowa klientów bankujących online gra w sieci przynajmniej raz w tygodniu. Dlatego stworzyliśmy wyjątkową ofertę dla graczy. Za jej przygotowaniem stoi zespół, którego wielu członków to zagorzali fani League of Legends.

Czytaj też: Klatek na sekundę w Dirt 5 będzie tak dużo, że musicie kupić nowy telewizor

Specjalną kartę mogą zamówić obecni i nowi klienci Alior Banku. Można ją także zamówić podczas otwierania Konta Jakże Osobistego poprzez bankowość Alior Online, Alior Mobile oraz w każdym innym kanale obsługi klienta.

karta Ashe, alior bank ashe, karta kredytowa ashe

Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny na Polskę, Czechy i Słowację, Mastercard Europe, mówi:

Mastercard jest globalnym partnerem League of Legends już od 2018 roku, a ta współpraca jest potwierdzeniem faktu, że nasza marka jest blisko emocji, bezcennych przeżyć i budowania relacji. Dziś wspólnie z Alior Bankiem dajemy polskim graczom wyjątkowy produkt, dzięki któremu będą mogli rozwijać swoją gamingową pasję. Cieszymy się, że Alior Bank wykorzystuje w tak kreatywny sposób możliwości, jakie daje platforma Bezcenne Chwile i w oparciu o nią wprowadza nowe rozwiązania dla swoich przyszłych i obecnych klientów.

Czytaj też: Nowe gry w GeForce Now, w tym polski akcent

Na koniec Wiktor Cegła, Head of Publishing Eastern Europe, Riot Games, dodaje:

Rozwój polskiej społeczności oraz ekosystemu esportowego League of Legends to nasz absolutny priorytet. Cieszymy się, że w Alior Banku znaleźliśmy partnera, który rozumie to podobnie do nas i który głęboko szanuje graczy oraz wprowadza długofalowy program dla nich. Mam też nadzieję, że współpraca z Ultraligą zaowocuje w przyszłości wspaniałymi esportowymi przeżyciami polskich fanów, takimi jak na przykład finał European Masters.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News