WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ

Amazon chce poznać praktyki zakupowe swoich klientów i chce za nie zapłacić

Amazon chce poznać praktyki zakupowe swoich klientów i chce za nie zapłacić

Nowy program ogłoszony przez Amazona ma na celu pozyskanie informacji o praktykach zakupowych klientów innych sklepów. Uruchomiono specjalną platformę, na której za udostępnione dane klienci dostaną gratyfikację.

Amazon zna cenę danych swoich klientów

Amazon Shopper Panel to specjalna platforma, na której klienci mogą udostępniać dane zakupowe z innych sklepów. Dodatkowo znajdują się tam ankiety, które klienci mogą wypełniać. Będzie można również przesłać paragony za zakupione w innych sklepach produkty. Na udostępnianiu danych będzie można zarobić nawet pond 10 dolarów.

Czytaj też: Koniec z przypadkowym przewijaniem filmów na YouTube
Czytaj też: Netflix kończy rozdawanie darmowych okresów próbnych. Choć nie całkiem
Czytaj też: Mapy Google pokażą jak bardzo zatłoczony jest sklep lub restauracja

Jak widać Amazon dostrzega, jak cenne są dane klientów i chce na ich podstawie poprawiać swoje usługi, a także pomagać reklamodawcom. Informacje o preferencjach zakupowych mają wpłynąć na sprzedaż u innych podmiotów, a ankiety panelowe posłużą do ulepszania produktów. Specjaln a aplikacja dostępna jest dla użytkowników Androida i iOS, ale udostępniono ją na razie tylko wybranym klientom z USA.