Reklama
aplikuj.pl

Aplikacje bankowe wycofują wsparcie dla Galaxy S10 i Note 10

Aplikacje bankowe wycofują wsparcie dla Galaxy S10 i Note 10

Ostatnio pojawiły się informacje o problemach z czytnikiem linii papilarnych w Galaxy S10 i Note 10. Okazuje się, że są one na tyle poważne, że banki na całym świecie wycofują dla nich wsparcie w aplikacjach.

Problem spowodowany jest używaniem tanich ochraniaczy ekranu. Reagują one z czytnikiem ultradźwiękowym, przez co każdy może łatwo odblokować urządzenie. Firma obiecała aktualizację, która rozwiąże problem, ale póki co nic takiego nie zostało wypuszczone.

Ze wsparcia zrezygnował już Bank of China czy Hapoalim Bank (największy bank w Izraelu). KaKao Bank (koreański bank) ostrzega klientów o tym, że trzeba wyłączyć tę funkcję w opcjach. Ciekawe, jak i kiedy Samsung rozwiąże ten dosyć poważny problem.