Reklama
aplikuj.pl

Dlaczego Battista od Automobili Pininfarina, to elektryczny hipercud?

1900 koni mechanicznych - taką mocą chwali się elektryczny Battista od Pininfarina
1900 koni mechanicznych - taką mocą chwali się elektryczny Battista od Pininfarina

Hipersamochody pokroju modelu Battista od Automobili Pininfarina, to dzieła, którym należy się nie pięć, a przynajmniej dziesięć minut w świetle reflektorów.

Tym razem rzucamy Wam wyzwanie z językiem obcym na pierwszym planie, bo o szczegółach na temat Battisty w ramach kolejnego odcinku serii Mahindra Blueprints prezenterzy wypowiadają się w języku angielskim. W materiale bierze udział prezenterka Nicki Shields, a o merytoryczne zaplecze zadbał redaktor techniczny Autosport, Jake Boxall-Legge i kierowca Mahindry, Nick Heidfeld.

W tym odcinku po prostu dowiadujemy się więcej na temat tego, jak świetnym kawałem motoryzacji jest Battista, czyli elektryczny hipersamochód, mogący wiele.

Czytaj też: Oficjalny debiut Mercedes-AMG GT Black Series

Z ostatnich informacji na temat tego samochodu, musimy przenieść się o rok wstecz, kiedy to Pininfarina przedstawiła Battistę po liftingu przedprojektowym w Turynie. Tam też ogłoszono, że powstanie tylko 150 egzemplarzy tego hipersamochodu z włókna węglowego, który jest napędzany technologią firmy Rimac.

Dzięki niej chwali się mocą 1900 koni mechanicznych i momentem obrotowym rzędu 2300 Nm, który trafia na wszystkie cztery koła za pośrednictwem czterech indywidualnych silników elektrycznych.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News