Battlefield 2042 z nowa łatką. Aktualizacja 4.1.0 zawiera nową broń ze skarbca, przebudowaną płytę pancerza i nie tylko! Co jeszcze dodano do produkcji?
Wykaz zmian Battlefield 2042
Jak bardzo dzisiejsze czasy różnią się od dawnych, gdy raz wydana gra rzadko kiedy otrzymywała aktualizację? W przypadku Battlefield 2042, które było na premierę niesamowicie popsute, czeka nas jeszcze masa zmian, ale nowa łatka przybliża produkcję do lepszego stanu. Co się zmieniło? Gracze będą mieli nowe bronie do strzelania!
AEK-971
Ta broń z w pełni automatycznym trybem ognia ma pojemność 30 nabojów, niewielki rozrzut wystrzałów i przyzwoity odrzut. Jeśli lubicie strzelać seriami, zaleca się używanie celowników optycznych, by nie zgubić celu.
RPK-74M
Zasilanie z magazynku zamiast taśmy sprawia, że ten LMG cechuje największa szybkość przeładowania w swojej klasie – kosztem pojemności magazynku. Ryzyko kontra śmiertelność.
MP443
Ta broń osobista o krótkim odrzucie oraz wysokiej mobilności była przez długi czas w standardzie. Niech jednak nie zwiedzie was jej wiek (ani rozmiar) – ta szybkostrzelna spluwa sporo potrafi.
Czytaj też: Redfall zaskoczy detalami lokacji
Co ciekawe, twórcy przebudowują również wkładki kuloodporne IBA. Pancerz będzie osłaniał jedynie obszar tułowia, a nie całą postać. Oznacza to, że trafienie w tułów wroga wyposażonego we wkładkę kuloodporną IBA spowoduje ubytek pancerza , a następnie zdrowia postaci. Poza tym działanie wkładki kuloodpornej IBA zostaje niezmienione, włączając to uszkodzenia pancerza od wybuchów. Przebudowa wkładki jest odpowiedzią na opinie graczy, mówiące, że były one zbyt skuteczne.
Usprawnienie rozgrywki Battlefield 2042
Na powyższych zmianach się jednak nie kończy Do gry dochodzą kolejne usprawnienia rozgrywki i zmiany. DICE wymienia:
- Zwiększone zdobyte PD oraz informacje zwrotne po zniszczeniu wrogiego robota saperskiego
- Możliwe jest teraz zdobycie PD za umocnienie celu za rozmieszczenie gadżetów, takich jak skrzynie z amunicją, miny Claymore, itp., w obszarze sojuszniczego celu
- Możecie teraz zdobyć PD za ożywienie celu, reanimując członka zespołu w obszarze celu na mapie „Przełamanie”
- Naprawiliśmy błąd animacji, który pojawiał się podczas czołgania w pozycji leżącej, trzymając w ręce rzucany gadżet
- Naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że nie można było wyrzucać granatów przez okna na mapie „Odnowa” w punkcie kontrolnym E2
- Naprawiliśmy błąd, który powodował niespójne obrażenia od walki wręcz po przesunięciu kursora bezpośrednio przed uderzeniem
- Walka wręcz z wrogiem, który znajduje się na drabinie, spowoduje zadanie takich samych obrażeń, jak zwykły atak w walce wręcz, czyli 50 pkt.
- Zmniejszono opóźnienie sprintu bez celowania podczas wyważania drzwi
- Od teraz będziecie mogli wyważać drzwi podczas wślizgu
- Naprawiliśmy błąd, który powodował niewłaściwe wyświetlanie sprintu bez celowania po szybkim opuszczeniu pojazdu
- Usunięto błąd, który czasem powodował niezamierzone przyspieszenie podczas wślizgu
- Usunięto błąd, który powodował nieznaczne, niezamierzone wstrząsy kamery po wykonaniu niskiego przeskoku
- Wygładzono animację przeskoku, by zmniejszyć wrażenie trzasku pod koniec ewolucji
- Naprawiono animacje bezodrzutowego M5 i G-84 TGM
- Domyślną broń inżyniera zmieniono z DM7 na LCMG, by odpowiednio dostosować biegłość broni