Battlefield 2042 otrzymał nową aktualizację, która rozpoczyna kolejny rok naprawy gry. Co tym razem poprawiono w produkcji DICE?
Zmiany w Battlefield 2042
DICE wydało już pierwszą w tym roku aktualizację Battlefield 2042, która rozwiązuje kilka problemów i wprowadza zmiany w balansie gry. Są to rzeczy, o które gracze prosili twórców jeszcze przed świętami. Deweloperzy dostali jednak długie wolne, więc prace nad tytułem wróciły dopiero od niedawna.
Czytaj też: Niemieckie Dead Island 2 ocenzurowane. Czego nie zobaczą sąsiedzi?
Co się zmieniło tym razem w Battlefield 2042 tym razem? Oto wykaz zmian:
Battlefield Portal
- „Szpica” jest teraz dostępna w wielu oficjalnych szablonach w konstruktorze sieciowym, takich jak Podbój – Hardcore, KNK czy Zespołowy DM.
Mapy
- „Szpica”: rozwiązano problem z przenikaniem przez kamerę na początku gry.
Specjaliści
- Naprawiliśmy problem, który sprawiał, że specjaliści nie byli renderowani odpowiednio w trakcie fazy rozpoczęcia na początku meczu. Przepraszamy za straszenie graczy.
- Sundance: granaty przeciwpancerne są teraz odpowiednio przechwytywane przez pojazdy z aktywnym systemem ochrony.
- Crawford: rozwiązano problem braku widoczności ikonek wyświetlających przegrzanie w montowanym dziale Vulcan.
Czytaj też: Moderzy Dying Light 2 szaleją. W grze pojawił się pociąg
Pojazdy
- Zwiększono pojemność magazynku amunicji w działku 50. mm na pojazdach latających z 8 do 10 sztuk pocisków.
- Rozwiązano problem, podczas którego przez pewien czas prędkość wieżyczki EMKV90-TOR była niższa po ostrzale z głównej broni HHV-EMG.
Broń
- Naprawiono problemy, w przypadku których kompensacja odrzutu była nierówna podczas strzelania przez dłuższy czas.
- Uszkodzenia zadawane przez Rorsch Mk-4 pojazdom zostały zmniejszone w wariancie z kondensatorem dużej mocy (strzał pojedynczy). Ma to sprawić, że Rorsch będzie w stanie pomóc w walce z pojazdami, ale nie będzie głównym sposobem ich zwalczania, jak było dotychczas.
- Ciężkie pojazdy otrzymają o około 50% mniejsze uszkodzenia.
- Lekkie pojazdy otrzymają o około 25% mniejsze uszkodzenia.
- Czas ładowania kondensatora dużej mocy wydłużono z 0,8 do 1 sekundy.
- Poprawiono obrażenia zadawane przez MCS-880 na krótki dystans, dzięki czemu nie odstaje innych broni użytkowych, jak 12M Auto i NVK-S22.
- Obrażenia od pocisku domyślnych nabojów śrutowych (śrut #01) na dystansie poniżej 20 metrów zwiększono z 8 do 15 pkt.
- Zwiększono liczbę serii na minutę NVK-P125 z 150 do 160, co powinno lepiej pasować do założonego tempa ostrzału broni.