Reklama

Battlefield 2042 znowu poprawiane. Co tym razem nie działało?

battlefield 2042

Battlefield 2042 otrzymał nową aktualizację, która rozpoczyna kolejny rok naprawy gry. Co tym razem poprawiono w produkcji DICE?

Zmiany w Battlefield 2042

DICE wydało już pierwszą w tym roku aktualizację Battlefield 2042, która rozwiązuje kilka problemów i wprowadza zmiany w balansie gry. Są to rzeczy, o które gracze prosili twórców jeszcze przed świętami. Deweloperzy dostali jednak długie wolne, więc prace nad tytułem wróciły dopiero od niedawna.

Czytaj też: Niemieckie Dead Island 2 ocenzurowane. Czego nie zobaczą sąsiedzi?

Co się zmieniło tym razem w Battlefield 2042 tym razem? Oto wykaz zmian:

Battlefield Portal

  • „Szpica” jest teraz dostępna w wielu oficjalnych szablonach w konstruktorze sieciowym, takich jak Podbój – Hardcore, KNK czy Zespołowy DM.

Mapy

  • „Szpica”: rozwiązano problem z przenikaniem przez kamerę na początku gry.

Specjaliści

  • Naprawiliśmy problem, który sprawiał, że specjaliści nie byli renderowani odpowiednio w trakcie fazy rozpoczęcia na początku meczu. Przepraszamy za straszenie graczy.
  • Sundance: granaty przeciwpancerne są teraz odpowiednio przechwytywane przez pojazdy z aktywnym systemem ochrony.
  • Crawford: rozwiązano problem braku widoczności ikonek wyświetlających przegrzanie w montowanym dziale Vulcan.

Czytaj też: Moderzy Dying Light 2 szaleją. W grze pojawił się pociąg

Pojazdy

  • Zwiększono pojemność magazynku amunicji w działku 50. mm na pojazdach latających z 8 do 10 sztuk pocisków.
  • Rozwiązano problem, podczas którego przez pewien czas prędkość wieżyczki EMKV90-TOR była niższa po ostrzale z głównej broni HHV-EMG.

Broń

  • Naprawiono problemy, w przypadku których kompensacja odrzutu była nierówna podczas strzelania przez dłuższy czas.
  • Uszkodzenia zadawane przez Rorsch Mk-4 pojazdom zostały zmniejszone w wariancie z kondensatorem dużej mocy (strzał pojedynczy). Ma to sprawić, że Rorsch będzie w stanie pomóc w walce z pojazdami, ale nie będzie głównym sposobem ich zwalczania, jak było dotychczas.
    • Ciężkie pojazdy otrzymają o około 50% mniejsze uszkodzenia.
    • Lekkie pojazdy otrzymają o około 25% mniejsze uszkodzenia.
    • Czas ładowania kondensatora dużej mocy wydłużono z 0,8 do 1 sekundy.
  • Poprawiono obrażenia zadawane przez MCS-880 na krótki dystans, dzięki czemu nie odstaje innych broni użytkowych, jak 12M Auto i NVK-S22.
    • Obrażenia od pocisku domyślnych nabojów śrutowych (śrut #01) na dystansie poniżej 20 metrów zwiększono z 8 do 15 pkt.
  • Zwiększono liczbę serii na minutę NVK-P125 z 150 do 160, co powinno lepiej pasować do założonego tempa ostrzału broni.