Wykonany przez ExpertSender raport przyjrzał się temu, jak w naszym kraju świętuje się święto obniżek. Jesteście ciekawi, w jaki sposób Polacy podchodzą do Black Friday?
Czarny piątek ważnym świętem?
Obecnie cała zabawa wokół Czarnego Piątku została nieco rozrzedzona przez sklepy rozpoczynające te promocje kilka, a nawet kilkanaście dni wcześniej, a nawet utrzymujące je długo po tym wyjątkowym dniu. W tym roku przypada on na 28 listopada, a jako że żyjemy w dobie pandemii, przyjmie format online.
Czytaj też: Intel wypuszcza NUC M15 Laptop Kit
Czytaj też: McLaren Senna GTR LEGO Technic nowym zestawem LEGO
Czytaj też: Samsung ma zniżkę na soundbar. Tylko kupcie dobry model TV
Według raportu badającego Czarny Piątek w Polsce, czyli tego, jak podchodzą do niego Polacy, wyszło, że
- 61% ankietowanych osób przyznało się, że choć raz w życiu skorzystało z ofert dostępnych tego dnia,
- dla 77,7% ankietowanych nie ma znaczenia, kiedy zrobi zakupy, podczas gdy reszta czeka na tego typu święta zakupowe,
- 40% osób nigdy w swoim życiu nie kupiło nic w czasie Black Friday,
- 57% osób twierdzi, że będzie śledziła oferty, które otrzymają mailowo.
Czytaj też: Gigabyte BRIX S zasilane przez Ryzeny 4000U
Czytaj też: Alpahcool wypuszcza blok Eisblock Aurora Acryl GPX-A na Radeony RX 6800 i XT
Czytaj też: Premiera PlayStation 5 w Warszawie – fantastyczny pokaz multimedialny
A jak jest z Wami? Dajcie znać w komentarzach!
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News