Reklama
aplikuj.pl

Black Friday w Polsce. Jak reagujemy na obniżki?

Black Friday w Polsce, Black Friday, Black Friday w Polsce, Black Friday raport

Wykonany przez ExpertSender raport przyjrzał się temu, jak w naszym kraju świętuje się święto obniżek. Jesteście ciekawi, w jaki sposób Polacy podchodzą do Black Friday?

Czarny piątek ważnym świętem?

Obecnie cała zabawa wokół Czarnego Piątku została nieco rozrzedzona przez sklepy rozpoczynające te promocje kilka, a nawet kilkanaście dni wcześniej, a nawet utrzymujące je długo po tym wyjątkowym dniu. W tym roku przypada on na 28 listopada, a jako że żyjemy w dobie pandemii, przyjmie format online.

Czytaj też: Intel wypuszcza NUC M15 Laptop Kit
Czytaj też: McLaren Senna GTR LEGO Technic nowym zestawem LEGO
Czytaj też: Samsung ma zniżkę na soundbar. Tylko kupcie dobry model TV

Według raportu badającego Czarny Piątek w Polsce, czyli tego, jak podchodzą do niego Polacy, wyszło, że

  • 61% ankietowanych osób przyznało się, że choć raz w życiu skorzystało z ofert dostępnych tego dnia,
  • dla 77,7% ankietowanych nie ma znaczenia, kiedy zrobi zakupy, podczas gdy reszta czeka na tego typu święta zakupowe,
  • 40% osób nigdy w swoim życiu nie kupiło nic w czasie Black Friday,
  • 57% osób twierdzi, że będzie śledziła oferty, które otrzymają mailowo.

Czytaj też: Gigabyte BRIX S zasilane przez Ryzeny 4000U
Czytaj też: Alpahcool wypuszcza blok Eisblock Aurora Acryl GPX-A na Radeony RX 6800 i XT
Czytaj też: Premiera PlayStation 5 w Warszawie – fantastyczny pokaz multimedialny

A jak jest z Wami? Dajcie znać w komentarzach!

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News