Reklama
aplikuj.pl

Blizzard odpowiada na krytykę Overwatch 2

overwatch 2

Twórcy Overwatch 2 odpowiedzieli na krytykę graczy dotyczącą wspomnianej produkcji. Czego się spodziewać po najbliższych sezonach gry?

Ovewartch 2 przejdzie zmiany

Blizzard zamierza poprawić kontakt z graczami Overwatch 2. Twórcy nie zamierzają wyczerpująco analizować wszystkiego, o czym rozmawiają gracze, ale zamierzają wracać do tego co kilka tygodni, aby zgłębiać pomniejsze kwestie. Ich celem jest informowanie graczy na bieżąco o tym, co jest planowane, ale twórcy zaznaczają, że nie musi to być źródło wszystkich motywacji stojących za ich decyzjami.

Czytaj też: Test graficzny Dead Space Remake zdradza prawdziwą wydajność gry

O czym twórcy opowiedzieli teraz? Nowy tryb rankingowy Overwatch 2 był słabo rozumiany. Panowało zamieszanie wokół rzeczywistej rangi graczy i tego, jak przekłada się ona na ich poziom umiejętności, trudności w tworzeniu grup ze znajomymi i negatywne wrażenie z systemu dobierania graczy, gdy osoby o różnych rangach grały w tym samym meczu (nawet jeśli ich poziomy umiejętności były podobne). Blizzard wprowadzi kilka zmian w sezonie 3 i sporo więcej w sezonie 4, a wszystkie one mają na celu stworzenie większej przejrzystości systemu.

To jednak nie wszystko.

Otrzymaliśmy opinie od graczy, że gra nie jest wystarczająco satysfakcjonująca i że nie można zdobyć przedmiotów, których się chce w wystarczająco krótkim czasie. W sezonie 3 wprowadzimy zmiany, które powinny rozwiązać niektóre z tych problemów. To jest pierwszy krok. Więcej szczegółów na ten temat będziemy mieli do przekazania w przyszłym tygodniu.

Jest sporo zmian w kosztach superzdolności w sezonie 3. W ramach tego dostrajania obniżymy zwrot kosztów superzdolności przy zamianie bohaterów do 25%.

Częstotliwość zmian balansu w Overwatch 2 to gorący temat. Poprawki błędów powinny pozwolić autorom gry na szybsze zajęcie się balansem i umożliwiłyby dostrojenie Wieprza wcześniej w sezonie 2. Nadal planowane są aktualizacje na początku i w środku każdego sezonu, ale teraz deweloperzy mają pełną możliwość publikacji zmian między nimi, jeśli zajdzie konieczność.

Czytaj też: Wyciekła grafika wieloosobowego Horizon. Mieszane odczucia?

Możliwość zabijania jednym strzałem czy inne frustrujące mechaniki bohaterów są często omawiane w społeczności i w drużynie. Jest to niekończąca się dyskusja, ale temat jest złożony i obejmuje częstotliwość występowania tych mechanik, kompromisy za ich używanie, ogólny poziom mocy bohatera, to jak często postać jest grana, jak również takie rzeczy jak wczuwanie się w wizję fabularną danego bohatera. Blizzard potwierdza, że w tej kwestii słucha graczy, a ich opinie są świetne. Do tego tematu firma powróci w przyszłości.