Jeśli rzucimy okiem na rynek, to całkowicie elektryczne SUVY wcale nie są liczne. Tym lepiej! Możemy poświęcić jeszcze więcej uwagi Modelowi X Tesli.
I naprawdę – nie ma w tym nic złego. Nawet jeśli nie przepadacie za tworami Tesli, bo w rzeczywistości Tesla Model X jest jedynym solidnym wyborem na rynku. Może i nie powinniśmy zapominać o Audi e-tron i Jaguarze I-Pace, ale oba modele nie oferują tyle miejsca ani zasięgu.
A jako że Model X jest uważany za pojazd wysokiej klasy i równie wysokiej wydajności, warto porównać go z innymi SUVami w podobnej cenie. Tak więc, oto przed Wami jego pojedynek na torze przeciwko BMW X3 M Competition i Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio.
Należy przy tym zauważyć, że w powyższym porównaniu wideo Tesla NIE jest modelem Performance, podczas gdy konkurujące pojazdy są najlepszymi wykończeniami. A co z wynikiem? No cóż, kim ja jestem, żeby psuć Wam przyjemność zobaczenia tego na własne oczy? Umówmy się jednak – Model X nie miał tutaj wielkiego wyzwania.
Podstawowa Tesla Model X Long Range ma cenę początkową 84900$. Obecnego na torze Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio zgarniecie za około 88000 dolców, a BMW X3 M Competition za 76900$. Sugeruję też posłuchać wniosków obu panów w ostatnich dwóch minutach materiału. Niby nic odkrywczego, ale zawsze dobra dawka wiedzy.