Jeśli uważnie śledzicie nasze wpisy albo po prostu interesujecie się nie tylko mainstreamową otoczką branży gier, to studio Improbable nie jest Wam obce. Zwłaszcza chodzi tutaj o placówkę w Edmonton, w której zebrali się byli pracownicy z BioWare, Capcom i Ubisoftu, a jednym z nich jest były główny menadżer właśnie z BioWare, czyli Aaryn Flynn, który miał ostatnio coś ważnego do opowiedzenia.
Patrząc na dorobek Aaryna Flynna, który dowodził BioWare podczas pracy nad serią Mass Effect i Dragon Age, nie trudno domyślić się, że jego konikiem są właśnie gry fabularne. RPGiem będzie też projekt, nad którym obecnie pracuje i który, dzięki dodatkowi w postaci wieloosobowej platformy SpatialOS ma „popchnąć wszystko do granic możliwości” w tym gatunku.
Pozostajemy niesamowicie zaciekli, jeśli chodzi o to, co RPG mogą osiągnąć i myślę, że te okazję zapewnia nam gatunek RPG i SpatialOS. Najlepsze gry RPG zawsze oferowały intymność i pewną ilość relacji, prawda? Czy SpatialOS może zrobić to z relatywnie małą grupą ludzi? Tak, myślę, że może i są rzeczy, które SpatialOS może nam pomóc w budowaniu relacji między graczami w głębszy, bardziej znaczący sposób. Uważam, że roleplaying jako gatunek zmierza ku odrodzeniu.
Flynn nastawia się, że wraz z zespołem Improbable stworzy coś wyjątkowego i życzę mu tego, bo ewidentnie jest oddany swojej pasji, co potwierdził zdaniem:
Finalnie my po prostu chcemy, aby garść graczy miała trochę zabawy i robiła coś, czego nigdy nie mogła do tej pory.
Czytaj też: Fortnite i PUBG z prawną blokadą w Iraku
Źródło: PCGamer