Activision pochwaliło się wynikami sprzedaży marki Call of Duty. Kosmiczna liczba.
Marka Call of Duty jest dla Activision kurą znoszącą złote jaja. Takie największe jaja jakie widzieliście. Wynik uzyskany w rok aż przytłacza.
Czytaj też: Chuck Norris ambasadorem World of Tanks!
Czytaj też: My tak czekamy na Elden Ring, a tymczasem gra jest już prawie gotowa
Czytaj też: The Division 2 na PS5 w takiej jakości, że nie uwierzę jak nie zobaczę
Miliard? Więcej
Dwa miliardy? Nie. Trzy miliardy. Call of Duty zarobiło przez ostatnie 12 miesięcy trzy miliardy… dolarów. Co ciekawe, jest to o 40 procent lepszy wynik w stosunku do analogicznego okresu z zeszłego roku. We wszystkie gry marki zagrało w pandemicznym 2020 roku ponad 200 milionów graczy.
Czytaj też: Demon’s Souls Remake było kiedyś wypełnione kaczkami do kąpieli
Czytaj też: Nowy zwiastun The Last of Us Part 2 spoileruje Abby
Czytaj też: Remaster nowego Call of Duty Modern Warfare? Gra zauważona na PS5
Co dało taki wynik?
Oczywiście najwięcej Call of Duty przyniosła pandemia i lcokdown, który sprawił, że więcej osób sięgnęło po gry, a Ci co już grali – poświęcali im jeszcze więcej czasu. Activision uważa jednak, że główną zasługą jest tutaj premiera Call of Duty: Black Ops Cold War, Call of Duty Warzone oraz Call of Duty Mobile. Do wyniki Call of Duty wliczono również wszelkie gadżety związane z marką.