Z powodu pandemii przenieśliśmy się na platformy webinarowe, których do wyboru mamy naprawdę wiele. Jedną z nich jest ClickMeeting, ciszące się ogromną popularnością w naszym kraju. Co pokazuje ich rekordowa ilość użytkowników w listopadzie.
ClickMeeting – 2 mln użytkowników w listopadzie
Choć wiele platform do wideokonferencji dostępnych było od dawna, to z powodu pandemii nastąpił ogromny wzrost zainteresowania nimi. Praca i nauka zdalna zmusiła wielu z nas do pozostawania w domu. Jednym z takich narzędzi jest właśnie ClickMeeting. Według danych w samym marcu ilość spotkań, które za jego pośrednictwem organizowano wzrosła aż czterokrotnie w porównaniu do średniej z ubiegłego roku. Dodatkowo do miliona wzrosła ilość użytkowników.
Czytaj też: Zoom znosi limit czasowy, ale tylno na czas świąt
Czytaj też: Microsoft Authenticator z kolejną przydatną funkcją
Czytaj też: WhatsApp na komputery w końcu z rozmowami wideo i audio
Jednak to nie koniec rekordów, które w 2020 roku bije ClickMeeting, bo w listopadzie zanotowano blisko 2 mln użytkowników korzystających z platformy. W porównaniu z marcem br. stanowi to wzrost prawie o milion.

Wzrosła również ilość organizowanych wydarzeń online na platformie. W marcu było ich przeszło 117 tys. zaś w listopadzie już około 140 tys.

Największą popularnością cieszyły się hasła „nauka online” i „nauka zdalna”. A gwałtowny wzrost został zanotowany w czasie, gdy uczniowie musieli wrócić do całkowitego nauczania zdalnego. Również takie hasła jak „eventy online”, „wydarzenia online” i „praca online” stały się o wiele popularniejsze. W stosunku do pierwszych miesięcy tego roku wzrost jest aż o kilkaset procent.

I cóż, ciężko się dziwić zwiększeniu popularności platformy. Widać, że nasze życie w dużej mierze przeniosło się do sieci i zapewne jeszcze przez jakiś czas tak pozostanie.