Wideokonferencje przeżywają oblężenie. Nic więc dziwnego, że wszelkie platformy do webinariów notują coraz to nowsze rekordy popularności.
Wśród nich wybija się polski startup ClickMeeting. Tylko w ciagu trzech miesięcy liczba nowych kont płatnych urosła o 808% w Niemczech, a w Wielkiej Brytanii użytkownicy zorganizowali o 611% więcej spotkań niż na początku roku.
Czytaj też: Zdalna edukacja licealistów z Piaseczna będzie kosztować tysiące złotych
Łącznie w marcu na platformie ClickMeeting odbyło się ponad 299 tysięcy wydarzeń, czyli aż 50% wszystkich z 2019 roku. Platforma zyskuje na popularności ze względu na nacisk na ochronę danych oraz bezpieczeństwo spotkań – coś, co u konkurencji nie zawsze jest dopilnowane.
Dominika Paciorkowska, Managing Director z ClickMeeting, mówi:
ClickMeeting w tym momencie cieszy się popularnością, której się nie spodziewaliśmy. Pod koniec marca liczba wszystkich kont zwiększyła się o 317% w stosunku do stycznia 2020. Z naszej webinarowej platformy korzystają nie tylko Polacy, choć to 29% naszych klientów, ale też obywatele Stanów Zjednoczonych, Rosji, Niemiec czy Wielkiej Brytanii.
Tylko w ciągu miesiąca odbyło się 299 906 wydarzeń online. Liczba ich uczestników wyniosła 3 203 034 osób.
Magdalena Ciszewska, Head of Marketing and Sales z Clickmeeting, dodaje:
Obecne zainteresowanie zwiększyło nasze inwestycje w infrastrukturę. Kupujemy kolejne serwery, by zwiększyć przestrzeń dyskową, co pozwoli na większą przepustowość. Dzięki temu można między innymi organizować i nagrywać duże wydarzenia.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News