Reklama

ClickMeeting z ogromnym wzrostem podczas pandemii

popularność ClickMeeting, użytkownicy ClickMeeting

Wideokonferencje przeżywają oblężenie. Nic więc dziwnego, że wszelkie platformy do webinariów notują coraz to nowsze rekordy popularności.

Wśród nich wybija się polski startup ClickMeeting. Tylko w ciagu trzech miesięcy liczba nowych kont płatnych urosła o 808% w Niemczech, a w Wielkiej Brytanii użytkownicy zorganizowali o 611% więcej spotkań niż na początku roku.

Czytaj też: Zdalna edukacja licealistów z Piaseczna będzie kosztować tysiące złotych

Łącznie w marcu na platformie ClickMeeting odbyło się ponad 299 tysięcy wydarzeń, czyli aż 50% wszystkich z 2019 roku. Platforma zyskuje na popularności ze względu na nacisk na ochronę danych oraz bezpieczeństwo spotkań – coś, co u konkurencji nie zawsze jest dopilnowane.

Dominika Paciorkowska, Managing Director z ClickMeeting, mówi:

ClickMeeting w tym momencie cieszy się popularnością, której się nie spodziewaliśmy. Pod koniec marca liczba wszystkich kont zwiększyła się o 317% w stosunku do stycznia 2020. Z naszej webinarowej platformy korzystają nie tylko Polacy, choć to 29% naszych klientów, ale też obywatele Stanów Zjednoczonych, Rosji, Niemiec czy Wielkiej Brytanii.

Tylko w ciągu miesiąca odbyło się 299 906 wydarzeń online. Liczba ich uczestników wyniosła 3 203 034 osób.

Magdalena Ciszewska, Head of Marketing and Sales z Clickmeeting, dodaje:

Obecne zainteresowanie zwiększyło nasze inwestycje w infrastrukturę. Kupujemy kolejne serwery, by zwiększyć przestrzeń dyskową, co pozwoli na większą przepustowość. Dzięki temu można między innymi organizować i nagrywać duże wydarzenia.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News