Pojawiła się nowa aktualizacja Cyberpunk 2077. Tym razem CD Projekt RED po prostu poprawił wiele błędów i dodał kilka opcji zabawy.
CD Projekt RED w ofensywie?
CD Projekt RED zdaje się przechodzić do ofensywy. Wczoraj ogłoszono, że powstaje nowa gra w uniwersum Wiedźmina, zaraz zapewne pojawią się nagrania z nextgenowego Wiedźmin 3 Dziki Gon, deweloperzy przeszli na Unreal Engine 5, a tutaj jeszcze aktualizacja Cyberpunk 2077 oraz zbliżające się rozszerzenie fabularne.
Czytaj też: Ubisoft – ogromny wyciek informacji. The Crew 3, nowy Prince of Persia i inne
Sam mam nadzieję, że nie zostanie tutaj popełniony błąd z Cyberpunk 2077 i na nowego Wiedźmina nie będziemy musieli czekać siedem lat. Liczę na regularne informowanie nas o postępach w produkcji i bycie po prostu szczerym.
Cyberpunk 2077 1.52
Co nowego w Night City? Aktualizacja 1.52 dla Cyberpunka 2077 jest wdrażana i będzie wkrótce dostępna na wszystkich platformach. Oto lista zmian wprowadzonych wraz z aktualizacją.
Rozgrywka
- Naprawiono błąd, który mógł powodować, że podczas szybkiej jazdy w ruchu ulicznym pojawiały się wraki samochodów albo liczne wozy nomadów.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego animacja wyposażania broni mogła być odtwarzana wielokrotnie po odzyskaniu noża do rzucania.
- Kamizelkę kuloodporną dziennikarki z laminatu pancernego można teraz znaleźć jako łup w Japantown.
- Naprawiono błąd, który powodował, że granat rozpoznawczy podświetlał niegroźnych NPC-ów z tłumu.
- Naprawiono problem polegający na tym, że po użyciu hacka przejęcia kontroli oś kamery była odwrócona podczas przybliżania.
Zadania
- Gracz nie będzie mógł ponownie kupić renowacji mieszkania, którą już posiada.
- Dodano możliwość wzięcia prysznica w obozie nomadów.
- Nie będzie już można włamać się do mieszkania w Northside przed ukończeniem pierwszego aktu.
- Naprawiono błąd, który powodował, że wydarzenia bojowe w otwartym świecie i niektóre sceny mogły pozostawać wyłączone po wizycie w Afterlife, do czasu aż gracz nie odbył szybkiej podróży po Watson.
- Dom lalek – Wejście w ścianę w windzie w megabloku H8 nie spowoduje już natychmiastowej śmierci.
- W starym kinie – Naprawiono błąd, w wyniku którego Johnny mógł zniknąć, jeśli gracz opuścił lożę przed interakcją z projektorem, blokując postęp.
- Podejrzenie cyberpsychozy: Demony wojny – Usunięto błąd, w wyniku którego nie można było ukończyć celu „Przeszukaj okolicę, aby zebrać informacje”.
- Delamain: Readmisja – Naprawiono błąd, w wyniku którego zadanie mogło pojawić się ponownie w dzienniku zamiast zostać oznaczone jako nieudane po tym, jak graczowi nie udało się odzyskać którejkolwiek z taksówek.
- Stróże bezprawia – Naprawiono błąd, przez który River mógł chaotycznie wyjeżdżać z rynku i wypchnąć V poza granice świata.
- Pasażer – Naprawiono problem polegający na tym, że dwukrotne wybranie niebieskiej opcji dialogowej po przybyciu na miejsce wypadku blokowało postęp.
- Spójrz na to miasto z góry – Opcjonalny cel „Ubierz się” nie będzie już niemożliwy do ukończenia, jeśli gracz zebrał ubrania, zanim cel się pojawił.
- Cherchez la femme – Naprawiono błąd, przez który drzwi do Lizzie’s były zamknięte w godzinach, w których powinny być otwarte, blokując postęp.
- Pierwsza zasada Afterlife – Naprawiono błąd, przez który Dex zbaczał z drogi w lewo i w prawo podczas odjeżdżania.
- Nie mów Saulowi – Naprawiono błąd, w wyniku którego holocalle i wiadomości tekstowe mogły zostać zablokowane, jeśli gracz powiedział Saulowi o planie Panam w momencie odjazdu nomadów.
Czytaj też: Deweloper Hellblade 2 i Fable ujawnia nowe informacje o grach
Otwarty świat
- Naprawiono błąd, w wyniku którego przywołane pojazdy mogły pojawiać się daleko od gracza.
- Samobójcy w Corpo Plaza nie będą się już podnosić po upadku.
- Naprawiono błąd, który powodował, że rozbój w toku w Arroyo nie był widoczna na mapie, co utrudniało postęp w osiągnięciu Miasto, Masa, Maszyna.
- Kontrakt: Zostawić Night City – Naprawiono błąd, przez który zadanie nie aktywowało się po zbliżeniu się do jego obszaru.
- Kontrakt: Żadnych fixerów – Naprawiono błąd, w wyniku którego cel poboczny „Zaparkuj samochodem Iris w garażu” nie został ukończony, jeśli gracz zatrzymał się naprzeciw garażu.
- Kontrakt: Zgrany do nitki – Naprawiono błąd, w wyniku którego wszyscy wrogowie w kasynie byli przyjaźni.
- Auto rycerza – Naprawiono błąd, w wyniku którego nie pojawiał się Rayfield Caliburn.
Interfejs
- Dodano znacznik zadania do nagród od fixerów, gdy po raz pierwszy zostaną znalezione w skrytce.
- Otwieranie menu podczas czytania drzazgi nie będzie już blokować gry.
- Gdy rozpocznie się przewijanie czasu, nie będzie już można zmienić pozycji znacznika.
- Naprawiono błąd, w którym interfejs łupów migotał i zmieniał się przed podniesieniem przedmiotu.
- Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre nazwy śledzonych zadań mogły wyświetlać się nieprawidłowo jako „A Favor for a Friend” niezależnie od języka gry.
Efekty wizualne
- Naprawiono animacje i brakujące lub przemieszczone obiekty w różnych scenach.
- Naprawiono niektóre problemy z animacją podczas eliminowania z powietrza przy użyciu atutu Ukryty smok.
- Usunięto błąd, w wyniku którego burze piaskowe pojawiały się w scenach, w których nie powinny.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego różne warunki pogodowe nie miały wpływu na roślinność.
- Ciemne okulary sportowe z poliwęglanu nie będą już widoczne podczas przełączania między trybem trzeciej i pierwszej osoby podczas jazdy.
Konsole
- Ulepszenia pamięci i poprawki błędów na konsolach nowej generacji.
- Drobne optymalizacje interfejsu.
- [PlayStation 5] Zaimportowanie zapisu bez połączenia z PlayStation Network nie będzie już blokować opcji kontynuowania gry.
- [PlayStation 5] Naprawiono błąd, w wyniku którego tworzył się uszkodzony zapis, gdy gracz próbował zaimportować zapis z PlayStation 4, mimo że żaden zapis nie został stamtąd wcześniej wyeksportowany.
- [PlayStation] Naprawiono problem polegający na tym, że ekran „Wciśnij [przycisk opcji], aby kontynuować” rejestrował naciśnięcie przycisku z opóźnieniem.
- [PlayStation 5] Mokre ulice będą teraz tak samo odbijać światło, jak w wersji PC.
- [PlayStation 5 / Xbox Series X] Zmiana ustawienia wstępnego w ustawieniach wideo nie spowoduje już automatycznego włączenia wszystkich opcji grafiki.
- [Xbox One / Xbox Series X] Odłączenie kontrolera i jednoczesne wejście do menu pauzy nie będzie już powodować blokowania się gracza.
Stadia
- Aktywowano agresywny tłum.