Jak radzi sobie Cyberpunk 2077 na PS4 i Xbox One? Wystarczająco, aby grać, ale co to za granie…
Gdy zapowiadano Cyberpunk 2077 to wspominano, że gra pojawi się na komputerach PC oraz na „next-genach”. Tylko wtedy były to PS4 i Xbox One. Gdyby nie było PS5 i Xbox Series X to nie wiem jak CD Projekt RED uratowałoby swoją reputacją po takich wersjach na (już) poprzednią generację.
Czytaj też: Waga premierowego patcha Cyberpunk 2077 na GOG
Czytaj też: Koniec FIFA Ultimate Team w niektórych krajach jest bliżej niż myślicie
Czytaj też: Łatka Spider-Man Miles Morales ulepszyła tryb 60 fps!
Wrażenie z poprzedniej generacji
Gracze są raczej zgodni – grać się da na PS4 i Xbox One, ale jest to doświadczenie, które czasem przeszkadza czerpać z gry pełną radość. Wolno ładujące się obiekty czy rozmazana grafika i słaba płynność czasem dają się we znaki zbyt mocno. Jak to wygląda od strony technicznej?
Czytaj też: Nowa aktualizacja PS5. Nie zapomnijcie o padach!
Czytaj też: Nvidia, Aorus i influencerzy łączą siły w celu pomocy dzieciom z Akademii Przyszłości
Czytaj też: Google Stadia wkracza do Polski!
Digital Foundry powoli testuje grę i pierwsze wnioski są dość przeciętne. Cyberpunk 2077 na PS4 działa w 720p i czasem dobija do 900p. Płynność podczas jazdy w mieście to około 20 klatek na sekundę, a starcia wewnątrz budynków powodują spadki z 30 do 25 klatek na sekundę.
CD Projekt RED zapowiada jednak dalszą pracę nad tytułem.