WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ
Technowinki

Death Stranding na PC zaoferuje DLSS 2.0

Nvidia ogłosiła właśnie, że gra Death Stranding na PC będzie wspierała technologię DLSS 2.0. Ma to pozytywnie wpłynąć na wydajność tego tytułu przy włączonym ray tracingu.

Zieloni mówią, że dzięki tej technologii przy każdej karcie GeForce RTX będzie możliwe uzyskanie ponad 100 fps w rozdzielczości 1440p lub ponad 60 fps w 4K. Są to wyniki, które wskazują na naprawdę świetne działanie gry na PC.

Czytaj też: Samsung 980 Pro trafi na rynek w trzech pojemnościach

Akio Sakamoto, dyrektor ds. technologii w KOJIMA PRODUCTIONS, mówi:

Death Stranding zdobyła już reputację oszałamiającej wizualnie gry, ale technika NVIDIA DLSS 2.0 pomaga uczynić debiut na PC czymś wyjątkowym. Dodatkowa wydajność jaką zapewnia NVIDIA DLSS 2.0 w Death Stranding pozwala graczom odblokować uwolnić ogromny potencjał graficzny platformy PC, poprzez użycie bardziej szczegółowych ustawień grafiki oraz wyższych rozdzielczości, co pozwala na realizację naszych wizji jak ta gra powinna wyglądać.
Death Stranding na PC zaoferuje DLSS 2.0

Za renderowanie grafiki odpowiada silnik Decima od Guerilla Games. Staje się więc on najnowszym silnikiem, który wykorzysta możliwości DLSS 2.0.

Premiera gry ma mieć miejsce 14 lipca 2020 roku. Wtedy też dokładnie przekonamy się, na ile zapowiedzi Nvidi są prawdziwe i czy rzeczywiście uda się osiągnąć zapowiedziane ilości fps.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News