Deathloop otrzymało nową aktualizację, która znacząco ulepsza grę. To, co jednak wydaje się najciekawsze to… stara łatka, której zmiany zupełnie nie zauważyłem.
Deathloop porzuca charakterystyczną cechę
Zanim przejdziemy do zmian w Deathloop, wróćmy do starszej aktualizacji. Przeszło to zupełnie bez echa, ale tytuł już od kilku miesięcy oferuje rozgrywkę w stylu klasycznje gry! Przyznam, że uwielbiam produkcje Arkane, ale kompletnie nie pasuje mi zaczynanie całej rozgrywki od początku w przypadku śmierci.
Czytaj też: Nowe gry w Xbox Game Pass, ale wciąż nie widać premier zapowiedzianych hitów
Jak się zapewne domyślacie – rouglike i soulsy to tytuły, których unikam. Jeśli zatem też byliście zniechęci do zabawy przez mechanikę permanentnej śmierci, to teraz nie ma wyjścia! W Deathloop można grać, jak w tradycyjną grę Arkane ze zwykłym system wczytywania.
Goldenloop, czyli najnowsza aktualizacja Deathloop
Co zawiera najnowsza aktualizacja Deathloop? Oto szczegóły przedstawione przez deweloperów.
NOWA ZAWARTOŚĆ
- Dodano nową tabliczkę fugi – dezorientujcie i obezwładniajcie swoich przeciwników, korzystając z tej nowej mocy i jej 4 ulepszeń.
- Dodano nową broń, prototyp PMOC – używajcie jej, aby przysmażać swoich wrogów.
- Dodano 2 nowe rodzaje przeciwników – zmierzcie się z opancerzonym śmieciarzem i niebezpiecznymi wybuchowymi malarzami.
- Dodano rozszerzone zakończenie „Przerwij pętlę”.
- Dodano 4 ulepszenia tabliczki maskarady – spersonalizujcie maskaradę Julianny nowymi medalionami, chroniąc przy tym pętlę czasu.
- Dodano nowe podwójne medaliony – wzmocnijcie się 19 nowymi medalionami oferującymi podwójne efekty.
- Dodano 11 nowych medalionów i 4 nowe profity broni.
- Dodano nowy obszar w Zatoce Karla.
- Dodano nowe animacje postaci gracza wykorzystywane, gdy jest bezczynna – popiszcie się mistrzostwem w posługiwaniu się bronią i tabliczkami, nie robiąc absolutnie nic!
MIĘDZYPLATFORMOWY MATCHMAKING
- Dodano nową opcję międzyplatformowego nawiedzania rozgrywki graczy korzystających z PSN, Xbox, Steam, Epic i Microsoft Store. Możecie ustawić opcję międzyplatformowego matchmakingu na „Dowolne” (wszystkie platformy) lub „Takie same” (tylko wasza platforma). Możecie też wybrać rodzaj kontrolera, którym będzie posługiwać się znaleziony gracz – wartość „Dowolne” oznacza, że rodzaj kontrolera nie ma znaczenia, a „Takie same”, że dobierani mają być wyłącznie gracze posługujący się takim samym rodzajem kontrolera jak wy.
Czytaj też: Planszowe Kingdom Come Deliverance hitem, jak growy odpowiednik
ULEPSZENIA GRY
- Ulepszono poboczne misje „Haker” i „Twórca medalionów”.
- Ulepszono nagrody przyznawane za ukończenie kilkunastu misji pobocznych.
- Dodano więcej medalionów do puli łupów (z której generowane są łupy upuszczane przez pokonanych przeciwników) i rozmieszczono je w wybranych obszarach poziomów.
- Ulepszono punkt dostawczy, dodając jasny komunikat potwierdzający i włączając jego ekran, aby status zamówień można było sprawdzać bez zbędnej zwłoki.
- Dodano zdjęcia czterech drzwi HZN do kart wiedzy w tropie Julianny „Łowy”.
- Przeniesiono butelki, którymi można rzucać tak, aby nie znajdowały się przy przedmiotach przywracających zdrowie.
- Zmieniono oprawę graficzną karty ukończenia tropu „Zdobywanie mocy: Infuzja”.
- Poprawiono znaczniki wizjonera i złotej pętli Egora w Updaam (wieczór), aby były spójne ze znacznikami Wenjie w Updaam (wieczór) i Egora w Kompleksie (wieczór).
- Dodano nową stację ładowania w pobliżu posiadłości Aleksisa w Updaam. Znajdziecie ją za posągiem, w pobliżu klifu.
- Wprowadzono poprawki w niektórych opcjach dostępności: zmieniono nazwę „Poziom trudności walki” na „Napięcie pętli”, usunięto opcję „Blokada napięcia pętli” i dodano „Jakość łupów”.
- Dodano poprawki w tłumaczeniu tekstu.
USPRAWNIENIA ZWIĄZANE Z KONTROLEREM
- Dodano w menu opcji możliwość zmiany wewnętrznej i zewnętrznej martwej strefy.
- Dodano w menu opcji możliwość zmiany tłumienia pionowych i poziomych ruchów kamery (wspomagają spoglądanie w górę i w dół).
- Dodano w menu opcji możliwość zmiany przyśpieszenia kamery.
- Dodano w menu opcji możliwość zmiany czułości (szybkości reagowania) kamery.
POPRAWKI BŁĘDÓW
- Usunięto błąd, przez który gracz mógł utknąć w menu.
- Usunięto błąd, przez który gracz mógł utknąć w kolejce w oczekiwaniu na połączenie, gdy próba połączenia z rozgrywką znajomego zakończyła się niepowodzeniem.
- Usunięto kilkanaście błędów powodujących wyłączanie się gry i wpływających na jej stabilność.
- Wprowadzono poprawki innych błędów.