Reklama
aplikuj.pl

Deathloop można już grać bez umierania. Koniec zaczynania od początku

deathloop

Deathloop otrzymało nową aktualizację, która znacząco ulepsza grę. To, co jednak wydaje się najciekawsze to… stara łatka, której zmiany zupełnie nie zauważyłem.

Deathloop porzuca charakterystyczną cechę

Zanim przejdziemy do zmian w Deathloop, wróćmy do starszej aktualizacji. Przeszło to zupełnie bez echa, ale tytuł już od kilku miesięcy oferuje rozgrywkę w stylu klasycznje gry! Przyznam, że uwielbiam produkcje Arkane, ale kompletnie nie pasuje mi zaczynanie całej rozgrywki od początku w przypadku śmierci.

Czytaj też: Nowe gry w Xbox Game Pass, ale wciąż nie widać premier zapowiedzianych hitów

Jak się zapewne domyślacie – rouglike i soulsy to tytuły, których unikam. Jeśli zatem też byliście zniechęci do zabawy przez mechanikę permanentnej śmierci, to teraz nie ma wyjścia! W Deathloop można grać, jak w tradycyjną grę Arkane ze zwykłym system wczytywania.

Goldenloop, czyli najnowsza aktualizacja Deathloop

Co zawiera najnowsza aktualizacja Deathloop? Oto szczegóły przedstawione przez deweloperów.

NOWA ZAWARTOŚĆ

  • Dodano nową tabliczkę fugi – dezorientujcie i obezwładniajcie swoich przeciwników, korzystając z tej nowej mocy i jej 4 ulepszeń.
  • Dodano nową broń, prototyp PMOC – używajcie jej, aby przysmażać swoich wrogów.
  • Dodano 2 nowe rodzaje przeciwników – zmierzcie się z opancerzonym śmieciarzem i niebezpiecznymi wybuchowymi malarzami.
  • Dodano rozszerzone zakończenie „Przerwij pętlę”.
  • Dodano 4 ulepszenia tabliczki maskarady – spersonalizujcie maskaradę Julianny nowymi medalionami, chroniąc przy tym pętlę czasu.
  • Dodano nowe podwójne medaliony – wzmocnijcie się 19 nowymi medalionami oferującymi podwójne efekty.
  • Dodano 11 nowych medalionów i 4 nowe profity broni.
  • Dodano nowy obszar w Zatoce Karla.
  • Dodano nowe animacje postaci gracza wykorzystywane, gdy jest bezczynna – popiszcie się mistrzostwem w posługiwaniu się bronią i tabliczkami, nie robiąc absolutnie nic!

MIĘDZYPLATFORMOWY MATCHMAKING

  • Dodano nową opcję międzyplatformowego nawiedzania rozgrywki graczy korzystających z PSN, Xbox, Steam, Epic i Microsoft Store. Możecie ustawić opcję międzyplatformowego matchmakingu na „Dowolne” (wszystkie platformy) lub „Takie same” (tylko wasza platforma). Możecie też wybrać rodzaj kontrolera, którym będzie posługiwać się znaleziony gracz – wartość „Dowolne” oznacza, że rodzaj kontrolera nie ma znaczenia, a „Takie same”, że dobierani mają być wyłącznie gracze posługujący się takim samym rodzajem kontrolera jak wy.

Czytaj też: Planszowe Kingdom Come Deliverance hitem, jak growy odpowiednik

ULEPSZENIA GRY

  • Ulepszono poboczne misje „Haker” i „Twórca medalionów”.
  • Ulepszono nagrody przyznawane za ukończenie kilkunastu misji pobocznych.
  • Dodano więcej medalionów do puli łupów (z której generowane są łupy upuszczane przez pokonanych przeciwników) i rozmieszczono je w wybranych obszarach poziomów.
  • Ulepszono punkt dostawczy, dodając jasny komunikat potwierdzający i włączając jego ekran, aby status zamówień można było sprawdzać bez zbędnej zwłoki.
  • Dodano zdjęcia czterech drzwi HZN do kart wiedzy w tropie Julianny „Łowy”.
  • Przeniesiono butelki, którymi można rzucać tak, aby nie znajdowały się przy przedmiotach przywracających zdrowie.
  • Zmieniono oprawę graficzną karty ukończenia tropu „Zdobywanie mocy: Infuzja”.
  • Poprawiono znaczniki wizjonera i złotej pętli Egora w Updaam (wieczór), aby były spójne ze znacznikami Wenjie w Updaam (wieczór) i Egora w Kompleksie (wieczór).
  • Dodano nową stację ładowania w pobliżu posiadłości Aleksisa w Updaam. Znajdziecie ją za posągiem, w pobliżu klifu.
  • Wprowadzono poprawki w niektórych opcjach dostępności: zmieniono nazwę „Poziom trudności walki” na „Napięcie pętli”, usunięto opcję „Blokada napięcia pętli” i dodano „Jakość łupów”.
  • Dodano poprawki w tłumaczeniu tekstu.

USPRAWNIENIA ZWIĄZANE Z KONTROLEREM

  • Dodano w menu opcji możliwość zmiany wewnętrznej i zewnętrznej martwej strefy.
  • Dodano w menu opcji możliwość zmiany tłumienia pionowych i poziomych ruchów kamery (wspomagają spoglądanie w górę i w dół).
  • Dodano w menu opcji możliwość zmiany przyśpieszenia kamery.
  • Dodano w menu opcji możliwość zmiany czułości (szybkości reagowania) kamery.

POPRAWKI BŁĘDÓW

  • Usunięto błąd, przez który gracz mógł utknąć w menu.
  • Usunięto błąd, przez który gracz mógł utknąć w kolejce w oczekiwaniu na połączenie, gdy próba połączenia z rozgrywką znajomego zakończyła się niepowodzeniem.
  • Usunięto kilkanaście błędów powodujących wyłączanie się gry i wpływających na jej stabilność.
  • Wprowadzono poprawki innych błędów.