Reklama
aplikuj.pl

Devinder Crousley, kolejny bohater Redfall

redfall

Poznajcie najpopularniejszego w internecie kryptozoologa, Devindera Crousleya. Oczywiście w Redfall, który trafi do sprzedaży już w maju.

Ostatni bohater Redfall

Devinder to kryptozoolog, samouk-wynalazca i internetowy influencer, który wie wszystko o rzeczach, które zdaniem niektórych nie istnieją (na przykład Ćmoczłeku). Pasjonują go dziwne, cudowne oraz tajemnicze stwory i chce dzielić się tą pasją z całym światem.

Devinder wyruszył do Redfall, by promować swoją najnowszą książkę „Jak Ćmoczłek do ognia”, lecz po przybyciu na miejsce utknął na wyspie bez możliwości internetowego kontaktu ze swoimi wiernymi fanami. Zaletą całej sytuacji był fakt, iż jego domowe wynalazki do tropienia kryptyd zaczęły wreszcie działać i okazały się nieocenioną pomocą dla całej drużyny w walce z wampirzymi bogami.

Czytaj też: Diablo IV przygotowuje się do premiery z weekendem testów na serwerze!

Bohater będzie posiadał trzy specjalne umiejętności:

Elektryczny oszczep

Devinder posiada naelektryzowany oszczep zrobiony ze sprzętu sportowego i elektroniki. Rzucenie go emituje potężne wyładowania elektryczności, które ogłuszają wrogów i zadają im obrażenia. Przydaje się to do unieruchamiania wampirów, by kompani z drużyny mogli wykończyć je kołkami. Możesz ulepszyć tę umiejętność, by wyładowania przeskakiwały między wrogami, zadając obrażenia i wywołując efekt obszarowy.

Translokacja

Translokacja pozwala ci szybko przenieść się z miejsca na miejsce. Po aktywowaniu tej umiejętności możesz rzucić lampą translokacji Devindera. Ponowne jej użycie teleportuje cię do niej. Sojusznicy również mogą korzystać z lampy, by się do niej przenosić. Lampa translokacji świetnie sprawdza się do unikania wrogów i zbliżania do nich, w zależności od tego, co zapewni ci przewagę w trudnym starciu. Może również pomóc drużynie w dotarciu do trudno dostępnych miejsc.

Lampa ultrafioletowa

Wampirzy bogowie zasłonili słońce, lecz wampiry wciąż są podatne na światło. W szczególności światło ultrafioletowe. Paraliżuje ono wampiry i tymczasowo oślepia ludzi. By wykorzystać te słabe punkty wrogów, Devinder zaprojektował bombę świetlną. Aktywuj umiejętność, by sparaliżować lub oślepić wroga potężnym rozbłyskiem światła ultrafioletowego, a następnie wykończ go kołkiem.