Reklama
aplikuj.pl

Diablo 3 na Xbox Series X w końcu nie jest popsute

diablo 3

Diablo 3 na konsolach Microsoftu miało problemy z działaniem. Premiera nowej generacji urządzeń doprowadziła do błędu w grze, który znacznie pogarszał jej grafikę. Co się działo?

Diablo 3 w 4K

Gdy Diablo 3 zadebiutowało na PlayStation 4 i Xbox One, otrzymało również ulepszone tryby graficzne przeznaczone do działania na ulepszonych Xbox One X i PlayStation 4 Pro. Dzięki temu posiadacze poprawionych konsol mogli bawić się nie w 1080p, a w natywnym 4K na Xbox One X i skalowanym 4K na PlayStation 4 Pro.

Czytaj też: Mass Effect na Unreal Engine 5. Stacja Omega wygląda jak Night City

Gdy jednak posiadacze Xbox One przenieśli się na Xbox Series X, okazało się, że tytuł na tym sprzęcie nie działa w jakości Xbox One X, a… w wersji Xbox One. Kupując lepszą konsolę otrzymywaliśmy gorszą jakość oprawy graficznej. Blizzard w końcu jednak naprawił ten błąd. Od najnowszej aktualizacji gracze Diablo 3 będą mogli bawić się na Xbox Series X w natywnym 4K, a użytkownicy Xbox Series S – 1080p.

Co jeszcze nowego w Diablo 3?

W Diablo 3 rusza 26. sezon. Blizzard opisuje go klimatycznym wpisem:

Dusze bohaterów pokonanych w odwiecznej walce ze złem wzywają pomocy! Uważni nefalemowie wsłuchują się w skamieniałe krzyki zmarłych i wczuwają się w ostatnie agonalne chwile tych, którzy odeszli. Czy ci bohaterowie posłuchają pokutnych podszeptów poległych i przetrwają powracający koszmar? Czy też zostaną uwięzieni na zawsze, stając się kolejnymi upadłymi nefalemami? Tylko czas pokaże…

Czytaj też: Lego Star Wars The Skywalker Saga porównane z dawnymi grami

W sezonie 26. Blizzard przedstawia Powracający Koszmar. Jest to pierwszy motyw sezonowy, który wprowadza do gry nową aktywność. W Powracającym Koszmarze gracze doświadczą intensywnego, przytłaczającego wydarzenia o rosnącym poziomie trudności, które sprawdzi ich zdolność do pozostania w walce tak długo, jak to możliwe. Twórcy pozostając w klimacie gry dodają: „Znaleźliśmy inspirację w ostrzeżeniu Oreka: Wielu nefalemów stało w tym miejscu przed tobą, lecz niewielu udało się przejść próby”. Powracający Koszmar pozwoli wam sprawdzić, co stało się z tymi nefalemami, którzy zawiedli.

Szczegółowe informacje o motywie sezonu:

  • Skamieniałe Krzyki i Powracające Koszmary są dostępne wyłącznie dla postaci sezonowych.
  • Tylko jeden gracz jest potrzebny do transmutacji Skamieniałego Krzyku, aby otworzyć Powracający Koszmar w grze wieloosobowej.
  • Podobnie jak w przypadku spotkań z bossami, wszyscy w grze wieloosobowej muszą zaakceptować powiadomienie.
  • W Powracającym Koszmarze poziom trudności rośnie wraz z postępami graczy. Gracze zyskują więcej postępów, jeśli sprawnie pokonują potwory.
  • Po ukończeniu Powracającego Koszmaru gracze otrzymują następujące nagrody: PD, przedmioty legendarne, krwawe odłamki, klejnoty, a w tym nowy legendarny klejnot – Szept Odkupienia.
  • Szept Odkupienia to legendarny klejnot, który służy wyłącznie do wzmacniania starożytnych przedmiotów legendarnych. Pojawia się w zależności od wyników osiągniętych przez gracza w Powracającym Koszmarze.
  • Rzadkie potwory pojawiają się teraz w Powracającym Koszmarze.
  • Z nieba spadają teraz meteoryty.
  • Pojawiają się teraz piekielne machinacje, które spowijają fale eksplodujących opętańców.
  • Pojawiają się teraz Strażnicy Szczelin.
  • Zwiększono częstotliwość pojawiania się potworów.
  • Zaktualizowano eksplozję klona cienia, aby lepiej odzwierciedlała obszar działania.
  • Licznik czasu wyjścia został wydłużony do 60 sek.
  • Zwiększono możliwą rangę Szeptu Odkupienia do 125 w zależności od ukończonego poziomu.
  • Potwory w Powracającym Koszmarze nie mogą być już zamrożone, ogłuszone, zakorzenione ani odrzucone.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Obeliski Wyładowań zadawały mniejsze obrażenia niż zamierzano.