Dlaczego styl artystyczny The Legend of Zelda ciągle się zmienia? Takie pytanie zadają sobie nawet najwięksi fani serii.
Od pewnego czasu wiemy już, że poszczególne części The Legend of Zelda są ze sobą połączone. Dziwnym zatem jest to, że styl artystyczny każdej z gier wygląda inaczej. Fani zaczęli zadawać sobie pytania, dlaczego Nintendo tak miesza w wyglądzie gry. Pierwsze, o czym możemy pomyśleć to to, że dzięki temu gra się nie nudzi. Każda odsłona to coś innego. Jak to jest jednak naprawdę?
Odpowiedź na to pytanie przyniosła książka pt. Zelda: Breath of the Wild – Creating a Champion. To właśnie w niej Satoru Takizawa, który odpowiedzialny jest za styl graficzny, odpowiada na to nurtujące pytanie. Jak się okazuje, chodzi tutaj o to, aby styl oprawy gry, odpowiadał temu, co będziemy w niej mogli robić. Breath of the Wild miało być ogromnym sandboxem z dobrą fizyką. To właśnie dlatego otrzymaliśmy oprawę, która jak najlepiej podkreślała wielkość i otwartość świata.
Czytaj też: Anthem dostaje powieść i pręży się na nowych screenshotach
Źródło: nintendoeverything.com