Reklama
aplikuj.pl

Elektryczny Mustang Mach-E zrobił, co do niego należało

Mustang Mach-E, Mach-E popularność, reakcja na Mach-E, Ford Mustang Mach-E

Pomimo kontrowersji związanych z ujawnieniem Forda Mustanga Mach-E w zeszłym miesiącu, producent samochodów już cieszy się dobrym odbiorem w USA.

Firma ogłosiła, że ​​wszystkie modele First Edition zostały już wyprzedane i chociaż nie wiemy dokładnie, ile egzemplarzy wchodzi w grę, to są szansę, że większość nabywców po raz pierwszy zaufała tej marce.

Według nowego raportu The Detroit News, około dwie na trzy rezerwacje Mach-E pochodzą od osób, które obecnie posiadają samochód innej marki. Wielu z nich nigdy nie posiadało pojazdu elektrycznego, ale technologia i cena Mach-E skłoniły ich do zrobienia wielkiego kroku i złożenia zamówienia.

Innymi słowy, Mach-E zrobił to, co miał, czyli zachęcił nowych klientów do kultowej marki, o czym doskonale wie Tim Hovik, właściciel i dyrektor generalny San Tan Ford

To było ekscytujące dla sklepu. Robię to przez 27 lat i możesz na jednej dłoni obliczyć, ile razy zanurzaliśmy [jako Ford] palec u nogi w zupełnie nowym segmencie.

Ford z dumą ogłosił wideo dokumentujące prezentację Mach-E, które obejrzano ponad 6,5 miliona razy, podczas gdy ponad 1,6 miliona osób odwiedziło dedykowaną dla niego stronę internetową.