Facebook zaproponował właśnie połączenie różnych aplikacji. Miałoby to zapewnić różne korzyści, w tym te dla użytkowników.
Głównie skorzystać mieliby na tym reklamodawcy. Mogliby oni lepiej trafiać do użytkowników, przez co reklamy byłyby skuteczniejsze. Kolejny zysk to możliwość wymiany danych pomiędzy różnymi platformami. Odbywałoby się to prościej i szybciej oraz ponownie zyskaliby na tym reklamodawcy. Także samo zarządzanie aplikacjami byłoby znacznie łatwiejsze.
A co na tym zyskaliby użytkownicy? Na myśl nasuwa się możliwość jednego logowania do wielu funkcji. Nie trzeba będzie pamiętać mnóstwa loginów czy haseł – wystarczy tylko jedno. Jednakże połączenie różnych aplikacji prędko się nie zdarzy. Facebook musi najpierw odzyskać nasze zaufanie, dopiero potem firma może realizować tego, typu pomysły.
Czytaj też: Wyszukiwarka Bing od Microsoftu stała się niedostępna w Chinach
Źródło: Wccftech