Już w lutym mogliśmy usłyszeć o tym, że Facebook przygotowuje się na wejście w branże IoT z własnym, inteligentnym wyświetlaczem. Od tego czasu usłyszeliśmy nawet konkretne szczegóły: firma ma stworzyć 13 calowe urządzenie Fiona oraz 15 calowe Aloha.

Najnowszy raport mówi, że Facebook zaprezentuje swoje inteligentne wyświetlacze już w na początku października. Noszą one nazwę kodową Portal, a większy z nich ma kosztować 400 dolarów, podczas gdy mniejszy 300 dolarów. Mają one posiadać szerokokątny aparat, który ma rozpoznawać ludzi patrzących się w ekran. Jeśli przypomina Wam to technologię rozpoznawania twarzy to macie rację – zasada działania jest taka sama.

Inteligentne wyświetlacze będą wykorzystywały Alexę jako wirtualnego asystenta. Dzięki niej łatwiej będzie ogląda YouTube, szukać przepisów, sprawdzać teksty piosenek i wiele innych rzeczy. Ciekawe tylko, czy po aferze z Cambridge Analytica ktoś będzie w stanie zaufać Facebookowi w tej branży.

Microsoft opatentował metodę mogącą zrewolucjonizować MR

Źródło: https://www.gizchina.com

Spodobał Ci się ten artykuł? Podaj dalej!