Fortnite 8.50 to nowa wersja słynnego battle royale. Co zostało dodane do gry tym razem?

Epic Games nie zwalnia tempa (choć jak ostatnio wyszło – może to i źle) i demonstruje kolejne nowości do swojej produkcji znoszącej złote jaja. Co tym razem zostaje wprowadzone do gry? Na graczy czeka nowy tryb okresowy oraz zmiany w broniach i przedmiotach.

Czytaj też: Śmierć gracza i wybór potomka w Mount & Blade 2: Bannerlord

TRYB OKRESOWY: KONIEC GRY

Omówienie
Thanos i jego Chitauri atakują wyspę z Battle Royale w poszukiwaniu sześciu Kamieni Nieskończoności.

Więcej informacji o trybie

  • W Końcu gry czeka na was drużyna bohaterów chcących powstrzymać Thanosa i jego Chitauri przed zdobyciem wszystkich sześciu Kamieni Nieskończoności.
  • Członkowie obu drużyn odradzają się po likwidacji, dopóki przeciwna strona nie ukończy swojego zadania.
  • Po jednej stronie konfliktu znajduje się drużyna bohaterów. Jej członkowie odradzają się po likwidacji, dopóki wrogowie nie znajdą wszystkich sześciu Kamieni Nieskończoności.
  • Bohaterowie zaczynają z mapą skarbów, która prowadzi ich wprost do mitycznego ekwipunku Avengers.
  • Pozostałe przedmioty Avengers znaleźć można w skrzyniach na mapie.
  • Celem drużyny bohaterów jest zniszczenie armii Chitauri i pokonanie Thanosa.
  • Drużyna Thanosa składa się z Najeźdźców Chitauri i samego Thanosa.
  • Najeźdźcy Chitauri zaczynają z potężnym karabinem laserowym, granatami do niszczenia budowli i plecakiem odrzutowym, który pozwala na moment wznieść się wysoko w powietrze.
  • Pierwszy Chitauri, który zdobędzie Kamień Nieskończoności, zmienia się w Thanosa.
  • Thanos dysponuje potężnym ciosem, atakiem promieniem, a także zdolnością wysokiego wyskoku w powietrze i niszczenia wszystkiego przy lądowaniu.
  • Z każdym zdobytym Kamieniem Nieskończoności zdolności Thanosa stają się coraz potężniejsze, a Chitauri zyskują zdrowie.
    • Kamień Rzeczywistości (czerwony) = podwójne zdrowie i osłony (z 1000 na 2000)
    • Kamień Duszy (pomarańczowy) = uruchomienie syfonu (zapewnia Thanosowi specjalną osłonę)
    • Kamień Umysłu (żółty) = podwójna wysokość skoku
    • Kamień Przestrzeni (niebieski) = potrójny zasięg efektu obszarowego uderzenia w ziemię, sześciokrotne zwiększenie obrażeń
    • Kamień Czasu (zielony) = trzykrotne zwiększenie obrażeń, każde trafienie powoduje duży odrzut
    • Kamień Mocy (fioletowy) = sześciokrotne zwiększenie obrażeń od laserów
  • Niedługo po likwidacji Thanosa zmienia się w niego kolejny Chitauri (chyba że Thanos jest ostatnim graczem w drużynie).
  • Jeśli Thanos i Chitauri znajdą wszystkie sześć Kamieni Nieskończoności, bohaterowie nie będą już w stanie się odradzać.
  • Celem Thanosa i jego armii jest odnalezienie kamieni, a następnie likwidacja wszystkich pozostałych bohaterów.

BRONIE I PRZEDMIOTY

Poprawki błędów i ulepszenia

  • Przy korzystaniu z funkcji „przytrzymaj, by zamienić” zamiana następuje po zwolnieniu przycisku „Użyj”, a nie przy jego wciśnięciu.
  • To powinno rozwiązać problem przypadkowego zamieniania elementów.
  • Jeśli gracz w pojeździe zostaje likwidowany wskutek obrażeń od upadku, likwidacja jest przypisywana temu z graczy, który jako ostatni zadał uszkodzenia temu pojazdowi.
  • Znaczniki trafień znowu są potwierdzane po stronie serwera, a nie klienta.
    • Powinno to rozwiązać problem znaczników, które pojawiały się mimo braku zadanych obrażeń.
  • Gracze zrestartowani do szczelin byli teleportowani pod niebo, ale nie przechodzili w stan swobodnego spadku.
  • Pojazdy nie były odrzucane od furgonetki restartu.
  • Kolizja furgonetki restartu nie działała w przypadku niektórych pojazdów, przez co mogły ukrywać się wewnątrz furgonetki.
  • Żółty efekt „niewrażliwości” nie obejmował graczy odrodzonych w furgonetce restartu.
  • Karta restartu nadal wydawała odgłosy odradzania, nawet gdy gracz opuścił grę.
  • Upuszczanie elementów z ekwipunku przez graczy w pojazdach i trzymających broń jest wyłączone, by zapobiec problemom z kamerą.
  • Pułapki umieszczane przy użyciu schematu Budowniczy Pro pojawiały się niekiedy w środku pola zamiast na ścianie.
  • Przy opuszczaniu pojazdu najpierw odtwarzana jest animacja wyposażania broni. Dopiero potem można z niej strzelać.
  • Zapobiegnie to sytuacjom, w których gracze strzelali zaraz po wyjściu z pojazdu, zanim serwer miał wystarczająco dużo czasu na zarejestrowanie strzału.
  • W oknie komunikatów o likwidacji nie będą już wyświetlać się wiadomości o likwidacji dokonanej przez sojuszników, jeśli sojusznik przerwie animację odradzania gracza.
  • Gracze otrzymywali obrażenia od upadku przy używaniu plecaka odrzutowego (w trybach, w którym jest dostępny) po wystrzeleniu z pirackiej armaty.
  • Gracze nie mogli zneutralizować obrażeń od upadku, kiedy używali pistoletu skałkowego, kucając.
  • Gracze nie widzieli w interfejsie nazw kart restartu graczy z ekipy.
  • Gracze nie mogli upuścić karty restartu, jeżeli zostali zlikwidowani po potwierdzeniu odrodzenia innego gracza w furgonetce, ale jeszcze przed pojawieniem się ich sojusznika.

Czytaj też: Twórcy Apex Legends nie będą poświęcać się dla rozwoju gry

Źródło: epicgames.com

Spodobał Ci się ten artykuł? Podaj dalej!