Facebook ogłosił właśnie, że rozszerza swoje narzędzie do pozyskiwania funduszy na cele charytatywne na Kanadę i Australię. Także podzielił się on z nami informacjami na temat ilości zebranych pieniędzy.
Okazuje się, że od początku uruchomienia narzędzia ponad 20 milionów użytkowników wpłaciło ponad miliard dolarów. Także ponad milion organizacji non-profit w 19 krajach może otrzymywać darowizny. Wśród organizacji, które zyskały najwięcej, są Save the Children, No Kid Hungry czy St. Jude, które zebrały kolejno 7,5 miliona dolarów, 5 milionów dolarów i 30 milionów dolarów.
Narzędzie jest aktualnie dostępne w ponad 20 krajach. Od momentu jego uruchomienia firma usunęła opłaty transakcyjne oraz opłatę za platformę. Dzięki temu pieniądze w całości mogą trafiać do potrzebujących. Dzięki temu, że Facebook ma mnóstwo użytkowników, możliwe jest proste wspieranie różnych fundacji. Jest to z pewnością jedna z lepszych inicjatyw firmy.
Czytaj też: Squoosh to nowy konwerter obrazów od Google
Źródło: https://www.engadget.com