Reklama
aplikuj.pl

Ghost of Tsushima jest ogromne, ale dlaczego bohater nie zachowuje się jak samuraj?

ghost of tsushima, gra sony, sucker punch

Najnowsza produkcja Sucker Punch ma być ich najlepszą dotychczasową grą. Dowiedzieliśmy się kilku nowych rzeczy o tym tytule.

Sucker Punch podzieliło sie kilkoma ciekawostkami na temat ich nadchodzącej produkcji. Dowiedzieliśmy się między innymi co nieco o mapie gry oraz tego, dlaczego bohater nie zachowuje się zawsze jak typowy japoński samuraj?

Autorzy Ghost of Tsushima ujawnili, że jeszcze żadna inna ich gra nie miała tak dużej mapy jak nadchodzący tytuł. Produkcja Sucker Punch ma oferować masę różnych środowisk, po których będziemy się poruszać, a to co widzieliśmy w materiałach reklamowych to zaledwie mały wycinek tego, co nas czeka w grze.

Przygotowane lokacje oraz wszelkie obszary różniące się florą czy warunkami pogodowymi nie tylko są największe ze wszystkich gier Sucker Punch, ale mówimy tutaj też o znacznej różnicy pomiędzy aktualnie największym światem z gier z serii InFamous.

W sieci pojawia się czasem krytyka wobec tego, że główny bohater gry nie zawsze postępuje tak jak zrobiłby to prawdziwy samuraj, włączając w to nawet sposoby walki. Twórcy wyjaśnili, że bohater produkcji będzie powoli uczył się samurajskich technik, ale zamierza on też podpatrywać inne techniki walki, co spowoduje, że będzie on reprezentował niespotykaną jeszcze mieszankę sposobu walki. Swoją drogą – czy tylko mi Ghost of Tsushima przypomina Assassin’s Creed?