Reklama
aplikuj.pl

Gorące punkty w Fortnite – czym jest nowy pomysł Epica?

Gorące punkty w Fortnite to nowy pomysł Epic Games. Na czym ma to polegać?

Epic Games nie przestaje crunchować rozwijać gry w niesamowicie szybkim tempie i już przygotowało nową aktualizację. Co tym razem wymyślono? Od teraz na mapie pojawią się „gorące punkty”. Czym to będzie? Nowe element rozgrywki sprawi, że gracze będą bardziej kuszeni do wybrania się danych lokacji.

Czytaj też: Darmowe The Sims 4 dostępne na zawsze

Gorące punkty oznaczają, że na naszej mapie kilka miejsc zostanie zaznaczonych na mapie złotym tekstem. W ten sposób grający mają wiedzieć, że w tym miejscu jest większa szansa na pojawienie się Transporterów Łupów, które zrzucają broń rzadką lub lepszą, a także dwa stosy amunicji.W Gorących punktach, w zależności od rozmiaru lokacji, będzie pojawiać się od 12 od 16 Transporterów.

To jednak nie wszystkie zmiany jakie przygotowano w grze. Oprócz tego usprawniono masę innych rzeczy i gra od teraz ma numerek 9.10. Oto lista zmian.

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Bomby Cienia
    • Zmniejszono szansę na znalezienie ich w łupach luzem z .835% do .677%
    • Zmniejszono szansę na znalezienie ich w skrzyniach z 4.65% do 3.98%
    • Zmniejszono liczbę znajdowanych naraz Bomb z 3 do 2
      • Bomby Cienia były często używane na późniejszych etapach gry, dlatego zależało nam na zmianie stosunku ryzyka i nagrody związanego z nimi. Pozostawienie limitu i zmniejszenie dostępności Bomb pozwoliło zachować potencjał tej broni, przy zwiększeniu ryzyka przy pozbyciu się jej na początku meczu.
  • Przywrócono Samopowtarzalny karabin snajperski
    • Można go znaleźć w automat do sprzedaży przedmiotów, skrzyniach i łupach luzem
      • Ponieważ karabin termiczny i rewolwer z lunetą zostały ostatnio wycofane z gry, chcieliśmy w tym tygodniu przywrócić pewną starą, ale jarą broń, która uzupełni listę broni średnio- i długodystansowych.
  • Rzadka strzelba bojowa
    • Zmniejszono szansę na znalezienie jej w łupach luzem z 2.015% do 1.846%
    • Zmniejszono szansę na otrzymanie ze skrzyń z 2.183% to 1.846%
      • Ten wariant strzelby bojowej pojawiał się w grze trochę za często w porównaniu do innych rzadkich przedmiotów. Dzięki zmianie będzie mu bliżej do innych broni podobnego typu.

Poprawki błędów

  • Zdalne ładunki wybuchowe teraz poruszają się razem z otwieranymi/zamykanymi drzwiami, do których są przyczepione.
  • Upuszczenie części stosu przedmiotów jednorazowych nie przerywa już używania tego przedmiotu.
  • Bomby Cienia prawidłowo znikają z ekwipunku gracza po wyczerpaniu wszystkich użyć.
  • Bomby Cienia są prawidłowo zużywane w sytuacji, gdy podczas ich aktywacji gracz od razu podniesie kolejny przedmiot.
  • Strzelba bojowa nalicza teraz odpowiedni spadek obrażeń wraz z odległością.
  • Użycie Szczeliny na Wynos w połączeniu z balonami nie powoduje już utraty zdolności ruchu.
  • Krzak teraz poprawnie przyczepia się do graczy w różnych sytuacjach, np. podczas swobodnego spadku.
  • Poprawiono niekonsekwentne zachowanie się pistoletu krzemieniowego podczas kucania.
  • Odgłosy dmuchawy teraz cichną po jej zniszczeniu.
  • Discobomby teraz prawidłowo uniemożliwiają swobodny spadek graczom pod ich wpływem.
  • Rozwiązano problemy z ruchem kamery podczas wysiadania z wieżyczki strzelniczej.

ROZGRYWKA

  • Przedstawiamy gorące punkty!
    • W każdej grze od 1 do 3 nazwanych lokacji zostanie wyróżnionych na mapie złotym tekstem.
      • Te gorące punkty oznaczają obecność Transporterów Łupów. Zestrzelenie transportera da wam dodatkową broń wysokiej jakości.
        • 25% szansy na obecność 2 gorących punktów
        • 5% szansy na obecność 3 gorących punktów
      • Transportery Łupów
        • Transportery Łupów zrzucają broń rzadką lub lepszą, a także dwa stosy amunicji.
        • W Gorących punktach, w zależności od rozmiaru lokacji, będzie pojawiać się od 12 od 16 Transporterów.
  • Poprawiono reakcję podczas wyposażania planów przy rozpoczynaniu budowy
  • Dodano kropkę celownika podczas swobodnego spadku, by zwiększyć precyzję zaznaczania miejsc na mapie.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który powodował, że automatyczna zmiana materiałów wyłączała turbo-budowanie, jeżeli klient gry nie mógł wystarczająco szybko przewidzieć ilości materiału.
  • Poprawiono model kolizji Przytulnych Ognisk (pułapek oraz wersji w świecie gry), aby ułatwić graczom przekraczanie ognisk.
  • Gracze nie mogą już strzelać ani przeładowywać broni podczas ożywiania powalonego towarzysza.
  • Smugi nie pojawiają się już za graczem, który spadł z busa prosto w strumień powietrzny.

WYDAJNOŚĆ

Poprawki błędów

  • Poprawiono błąd powodujący od aktualizacji 9.0 pogorszenie wydajności wczytywania. Powinno to znacznie przyspieszyć czas wczytywania budynków i zmniejszyć ilość przypadków, w których gracze lądują w obszarach z niskimi szczegółami budowli.
  • Udało się zmniejszyć zacinanie się gry tuż po lądowaniu, szczególnie na mniej wydajnych urządzeniach (np. konsoli Switch).

DŹWIĘK

  • Poprawiono odgłosy skoków przeciwników.
  • Skrócono opóźnienie przed odtwarzaniem odgłosu nadlatującego wroga, by poprawić zauważalność nalotów przeciwnika.
  • Pogłośniono odgłosy pobliskich kroków i lądowania wrogów poza polem widzenia.
  • Poprawiono precyzję pozycjonowania odgłosów kilofów innych graczy słyszanych z bliska.
  • Dodano wyraźniejszy odgłos w sytuacji, gdy przeciwnik potwierdzi edycję elementu budowli w promieniu 2 pól.
  • Usunięto odgłos lotu na lotni u graczy podróżujących strumieniem powietrznym.
  • Muzyka waszych emotek ma teraz wyższy priorytet od emotek innych graczy w menu.
  • Tło muzyczne emotek w menu jest teraz w pełni stereofoniczne.
  • Dodano nowy odgłos trafienia w głowę z przełamaniem tarczy, odtwarzany w sytuacjach, gdy te dwa zdarzenia zachodzą jednocześnie.
  • Obniżono minimalną prędkość wymaganą do odtworzenia odgłosu lądowania.

Poprawki błędów

  • Chodzenie po krawędzi elementu budowli teraz powoduje odtwarzanie odgłosu kroków właściwego dla tworzywa elementu.
  • Odgłos uderzenia kilofu przeciwnika teraz rozlega się prawidłowo od miejsca uderzenia, a nie od gracza używającego kilofa.
  • Poprawiono odgłos Łuku Bum Bum – już nie jest on przycinany, gdy gracz zmieni broń od razu po strzale.
  • Strzelanie z broni nie tłumi już odgłosów budowania.
  • Wyłączono wytłumianie niektórych ważnych odgłosów podczas zamachu kilofem.

INTERFEJS

  • Zmieniono nazwę opcji „Wróć do lobby” na „Opuść rozgrywkę”.
  • Zmieniono kolor „obrażeń” podczas uszkodzenia osłony z powrotem na jaskrawszą wersję oryginału.
    • Naszym celem było poprawienie czytelności stanu osłony po otrzymaniu obrażeń, lecz kolor czerwony sprawiał, że gracze sądzili, iż otrzymują poważniejsze obrażenia niż faktycznie.

Poprawki błędów

  • Przywódcy ekip, którzy opuścili aktualną grę ekipy, mogli rozpocząć nową grę zabierając ze sobą całą ekipę.

TRYB OBSERWATORA

Poprawki błędów

  • Ostrość nie zmienia się już podczas oglądania powtórki z serwera w trakcie fazy lotu busem.
  • Oglądanie gier na żywo nie powoduje już zmiany graczy podczas wchodzenia do busa bojowego.

Czytaj też: 10 lat Minecrafta – fani świętują urodziny gry

Źródło: epicgames.com