Codemasters oraz Electronic Arts zaprezentowali premierowy zwiastun Grid Legends. Twórcy oprócz chwalenia się grą, promują również… odzież i okulary.
GRID Legends na ostatniej prostej
Najnowsza odsłona serii Grid jest już gotowa i od jutra wszyscy gracz mogą przystąpić do zabawy. Nowa produkcja została już doceniona przez graczy, którzy skorzystali z darmowej 10-godzinnej wersji próbnej gry w EA Play. Tytuł ma naprawiać błędy poprzednika i jeśli ktoś nie ukończył poprzedniego GRID, to tę odsłonę na pewno skończy. Rzućcie okiem na zwiastun premierowy!
Czytaj też: Co słychać w Diablo Immortal? Twórcy przerabiają mikropłatności
GRID Legends będize dostępne na Xbox Series X|S i PlayStation 5, a także na PlayStation 4, Xbox One i PC od 25 lutego. Abonenci EA Play wciąż mogą korzystać z 10-godzinnej wersji próbnej, a pełna wersja gry jest dostępna dla posiadaczy abonamentu EA Play Pro.
Alpha Industries i Coral Eyewear w GRID Legends
Alpha Industries to marka odzieżowa dołączająca jako partner do GRID Legends. Oprócz obecności bezpośrednio w grze dzięki wyjątkowym barwom i przytorowym bilbordom, Alpha Industries stworzyło limitowaną kurtkę, którą można wygrać tylko za pośrednictwem kanałów GRID lub Alpha Industries.
Firma dostarczyło również ubrań dla postaci z trybu „Driven to Glory – walka o chwałę”, dramatycznej historii ze świata sportów motorowych, w której gracze rywalizują w GRID World Series przeciwko innym postaciom, zagranym przez prawdziwych aktorów.
Czytaj też: Dragon Age w końcu na etapie produkcji. Gdzie jest Mass Effect?
Oprócz tego Codemasters chwali się współpracą z Coral Eyewer. Założona w 2019 roku przez George’a Baileya, wówczas studenta uniwersytetu, brytyjska firma Coral Eyewear została stworzona, aby zrewolucjonizować branżę okulistyczną, tworząc gospodarkę o obiegu zamkniętym z użyciem poddawanych wielokrotnemu recyklingowi artykułów okulistycznych wykonanych z ponownie przetworzonych materiałów.
Gracze będą mogli wskoczyć do GRID Legends i ścigać się w wyjątkowych, stworzonych specjalnie do gry barwach tej marki artykułów okulistycznych. Ponadto charakterystyczne logo Coral będzie widoczne na przytorowych bilbordach w różnych miejscach gry. Coral dostarczył również okulary przeciwsłoneczne na plan trybu fabularnego GRID Legends „Driven to Glory – Walka o chwałę”. Cóż, oby rzeczywiście samo ściganie się z innymi było emocjonujące…